T0Y0T Napisano 27 Października 2014 Napisano 27 Października 2014 Witam Po odradzeniu kupna amortyzatora do dirtu, czas zaopatrzyć się w jakiś średniej klasy amortyzator do XC zamiast sztywnego sztućca Waże 85 kg, chciałbym coś powietrznego, ale dobrym olejowym też nie pogardzę. Budżet do 600 zł. I dobrze by było gdyby amortyzator był dostępny na rynku W używane nie chcę wchodzić. Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 27 Października 2014 Mod Team Napisano 27 Października 2014 chciałbym coś powietrznego, ale dobrym olejowym też nie pogardzę. Olej to tłumik a amortyzacja to powietrze albo sprężyna stalowa. Cytuj
T0Y0T Napisano 27 Października 2014 Autor Napisano 27 Października 2014 Mniejsza o to chodzi o dobry z tłumikiem olejowym i sprężyna albo powietrzem Cytuj
pablo191f Napisano 27 Października 2014 Napisano 27 Października 2014 Możesz spytać użytkownika ACTIVIA czy ma jeszcze Axony w promocyjnej cenie. Byłoby w sam raz Cytuj
modrzew Napisano 27 Października 2014 Napisano 27 Października 2014 Jaki skok, jakie koło, jaka rura sterowa, jaka oś? Przy znajomości odpowiedzi na te pytania na pewno szukanie stanie się dla Ciebie łatwiejsze skoro budżet masz ustalony. Cytuj
T0Y0T Napisano 27 Października 2014 Autor Napisano 27 Października 2014 Skok 100-120 mm, rura 3x21 cm, qr9... I jeszcze dobrze by było gdyby miał pivoty co myślicie o tym? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4686741009 Cytuj
modrzew Napisano 27 Października 2014 Napisano 27 Października 2014 (edytowane) Co to niby jest 3x21? Zapewne masz 1 1/8" tylko niedokładnie zmierzyłeś. Co do długości to jak chcesz nowy to zawsze będzie wystarczająca, docinasz na ile potrzebujesz. Skok wyznacza geometria ramy, choć od biedy te 20mm w tą czy w tą może być do przełknięcia, ewentualnie amortyzator z regulowanym skokiem rozwiąże sparawę i pozwoli poeksperymentować. Piwoty komplikują sprawę, bo odeszły juz praktycznie do lamusa. Zamiast kupować xc30 czy podobne rzeczywiscie wolałbym się skontaktować z Activią czy nie zostało jeszcze coś z wyprzedaży, ktoś wyżej juz to radził. Edytowane 27 Października 2014 przez modrzew Cytuj
Mod Team IvanMTB Napisano 27 Października 2014 Mod Team Napisano 27 Października 2014 Po odradzeniu kupna amortyzatora do dirtu, i wsadzenia go do leciwej ramy do XC postanowiłeś znowu błysnąć i wetknąć tam 120mm skoku, biorąc pod uwagę iż oryginalnie był tam sztywny widelec, który odpowiada mniej-więcej 60-80mm skoku... Kolejna kwestia to czy tam przypadkiem nie ma sterówki 1"? Szacunek... I. Cytuj
T0Y0T Napisano 27 Października 2014 Autor Napisano 27 Października 2014 I wytłumacz mi, jaki jest twój interes w tym co ja chcę tam "wetknąć"? różnica pomiędzy 3 cm a 2.53 jest spora, także sam rozumiesz ;p zrobię ten rower do xc, sprzedam go i problem z głowy. Cytuj
Mod Team IvanMTB Napisano 27 Października 2014 Mod Team Napisano 27 Października 2014 Uhmmm... z amorem 120mm w ramie dedykowanej pod 63mm Baw sie dobrze! Szacunek... I. Cytuj
ACTIVIA Napisano 27 Października 2014 Napisano 27 Października 2014 (edytowane) I wytłumacz mi, jaki jest twój interes w tym co ja chcę tam "wetknąć"? różnica pomiędzy 3 cm a 2.53 jest spora, także sam rozumiesz ;p zrobię ten rower do xc, sprzedam go i problem z głowy. Zmierz konkretnie średnicę rury sterowej a póżniej coś się dobierze, Raidona lub Epicona na skok 80mm da się obniżyć samodzielnie, gdyby po wsadzeniu go ze skokiem 120mm był by za wysoki. Fakt idzie przód do góry przy zmianie ze sztywniaka na amorek, lecz sam to ostatnio klientowi na serwisie robiłem na jego zyczenie i był zadowolony choć geometria ramy z przodu bardzo się podniosła Edytowane 27 Października 2014 przez ACTIVIA Cytuj
partyzant Napisano 16 Listopada 2014 Napisano 16 Listopada 2014 Raidona od razu trzeba wysłać do serwisu w celu wymiany uszczelek kurzowych, nasmarowania i włożenia uszczelek olejowych. Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 16 Listopada 2014 Mod Team Napisano 16 Listopada 2014 Raidona od razu trzeba wysłać do serwisu Możesz sprecyzować? Cytuj
partyzant Napisano 16 Listopada 2014 Napisano 16 Listopada 2014 Oryginalne uszczelki zostawiały czarne ślady na lagach i nie chroniły przed dostawaniem się syfu do środka. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.