Skocz do zawartości

Czy moja karta gwarancyjna jest prawidłowa?


wwoMichal

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

Mam problem, raczej nie problem a zagwozdkę otóż. Posiadam rower  Romet Rambler i problem tkwi w mojej karcie gwarancyjnej.

 

Wygląda ona tak jak na tym zdj: http://img20.otofotki.pl/obrazki/xh931_DSC_0451.JPG

 

- Tylko, że mam  inny model roweru itp. , na drugiej stronie posiadam wklejony paragon roweru a pod nim pieczątkę sprzedawcy świadczącą o sprawności roweru. Tu nasuwa się mój problem ponieważ nie mam nigdzie wpisane nr. ramy, mam tylko te 2 numery które nie wiem o czym świadczą.

 

*1 numer to ten zaczynający się na PG, mam tą naklejkę na pierwszej stronie oraz na dalszych stronach na których jest karta gwarancyjna i jest tam sekcja " Nr sprzętu i tam jest wklejona naklejka z tym PG oraz nr. fabryczny i nie ma nic: Mam tą naklejkę  również na rowerze ale niestety jest już  trochę potyrana.

*2 gi  numer to ten który jest nad kolorem ramy (w przypadku zdj "r graffitowy mat"

 

I teraz nasuwa się mój wniosek, jak myślicie czy Romet prowadzi jakąś bazę? Jeśli dał bym mój rower na gwarancję  to jak by poznali, że mój to akurat to mój?  Dla rozjaśnienia  co to są za 2 kody?

 

pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...