Maciej00 Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 Witam mam pytanie odnośnie trenażeru. Jestem w tym temacie zielony. Chciałbym kupić sobie takie urządzenie ale zupełnie się nie znam, na co mam zwracać uwagę itp. ? Na codziennie jeżdżę rowerem Scott Sporster x20, ale przez zimę pojeździł bym sobie w domu. Czy macie jakieś typy? Czy jest do tego jakiś program na tv komp tel.? Budżet sam nie wiem o jakich kwotach mówimy ale sądzę, że tak 1000 zł bardziej 800 zł max góra
clericgrammaton Napisano 1 Listopada 2014 Napisano 1 Listopada 2014 Podłączam się pod temat trenażera. Ktoś coś może polecić? Warto inwestować w magnetyczny czy strata to pieniędzy?
dymcio111 Napisano 1 Listopada 2014 Napisano 1 Listopada 2014 Mam na sprzedanie Tacx Booster T2500 + Opona szosowa, sprzęt używany około 4h jak nowy. Niestety z powodu problemów zdrowotnych muszę zrezygnować z jazdy teraz. Kto by był zainteresowany priv.
mklos1 Napisano 2 Listopada 2014 Napisano 2 Listopada 2014 Do wyboru są generalnie dwa typy: - trenażer magnetyczny - jedna rolka hamowana regulowanym hamulcem, rower zapięty w ramę trenażera na tylną oś; - trenażer rolkowy - luźne rolki, bez hamulca (czasami ze słabym). Na rowerze trzeba trzymać równowagę, kręcą się wszystkie koła. Mam oba typy. Rolkowy jest znacznie ciekawszy. W budżecie do 1000 PLN szału nie ma. Wszystkie trenażery magnetyczne są podobne. Najtańsze działają, tyle że są głośne. Bez maty wyciszającej wizyta sąsiada praktycznie gwarantowana. W wyższych modelach jest trochę inny system hamulca (Elite z technologią Fluid). Rolki generalnie są ciche, nie mniej jednak na gołej podłodze nie da się ich postawić. Jak zdecydujesz się na trenażer, od razu kup matę wyciszającą. Jest stosunkowo droga, ale skuteczna. W moim przypadku dywan + mata i zero problemów. Jeżeli panujesz treningi siłowe, to zdecydowanie magnetyczny. Jeżeli się tylko toczyć, to rolki. Zabawa zaczyna się dopiero, gdy komputer steruje obciążeniem...