Sajmoon Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć w które miejsca i która strona musze włożyć te kółka ze zdjęcia? Jestem zielony w tych sprawach, proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 A to jest jakiś konkurs, że trzeba na siłę samemu to składać? Co następne, wymiana głowicy w samochodzie czy samodzielna budowa domu przez osobę bez doświadczenia? Zapytaj się jakiegoś obeznanego ze sprzętem kumpla, którego masz dostępnego na miejscu, przy okazji Ci poprawnie skręci stery (skasuje luzy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 Rzeczywiście. Jak nawet nie wiesz co to jest to się nie bierz za to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajmoon Napisano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2014 A to jest jakiś konkurs, że trzeba na siłę samemu to składać? Co następne, wymiana głowicy w samochodzie czy samodzielna budowa domu przez osobę bez doświadczenia? Zapytaj się jakiegoś obeznanego ze sprzętem kumpla, którego masz dostępnego na miejscu, przy okazji Ci poprawnie skręci stery (skasuje luzy). niestety jestem za granica i brak tu znajomych ktorzy mogliby wiedziec, a do najblizszego rowerowego mam kawal drogi. wiem ze to sa lozyska kulkowe, niestety nie wiem jak zamontowac a potrzebuje bardzo tego roweru, jeszcze raz prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...