Skocz do zawartości

[amortyzator przod] montaz


Sajmoon

Rekomendowane odpowiedzi

A to jest jakiś konkurs, że trzeba na siłę samemu to składać? Co następne, wymiana głowicy w samochodzie czy samodzielna budowa domu przez osobę bez doświadczenia? Zapytaj się jakiegoś obeznanego ze sprzętem kumpla, którego masz dostępnego na miejscu, przy okazji Ci poprawnie skręci stery (skasuje luzy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jest jakiś konkurs, że trzeba na siłę samemu to składać? Co następne, wymiana głowicy w samochodzie czy samodzielna budowa domu przez osobę bez doświadczenia? Zapytaj się jakiegoś obeznanego ze sprzętem kumpla, którego masz dostępnego na miejscu, przy okazji Ci poprawnie skręci stery (skasuje luzy).

 

niestety jestem za granica i brak tu znajomych ktorzy mogliby wiedziec, a do najblizszego rowerowego mam kawal drogi. wiem ze to sa lozyska kulkowe, niestety nie wiem jak zamontowac a potrzebuje bardzo tego roweru, jeszcze raz prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć w które miejsca i która strona musze włożyć te kółka ze zdjęcia? Jestem zielony w tych sprawach, proszę o pomoc.

 

 

Jeden wianek masz do wymiany chyba że masz do niego brakujące kulki. Następnie jedno łożysko idzie do góry z kulkami na dół w stronę bieżni, drugie idzie na rure sterową amortyzatora kulkami do góry. Ale wydaję mi się że nie masz wszystkich części, te trzy czarne pierścienie to podkładki dystansowe które zakładasz na wystająca rurę steroewą z główki ramy. Podkładki maja być założone pod mostkiem. Masz tu wzór przekr%C3%B3j+Ahead.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://screenshooter.net/8125540/xwavaaj Tutaj masz przekrój (źródło Zin i sztuka serwisowania roweru górskiego) i tam gdzie czerwone MOŻESZ dać podkładki (te czarne krążki) jeśli rura będzie za długa. Przynajmniej 3/4 mostka musi objąć rurę sterową. Jeszcze potem trzeba wyregulować http://porady.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,regulacja-sterow-a-head

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zrobilem jak mowiles, mysle ze jest okey, teraz musze sie uporac z malym luzem, gdy lekko podnosze kierownice to sie lekko rusza

 

 

 

 

Jeden wianek masz do wymiany chyba że masz do niego brakujące kulki. Następnie jedno łożysko idzie do góry z kulkami na dół w stronę bieżni, drugie idzie na rure sterową amortyzatora kulkami do góry. Ale wydaję mi się że nie masz wszystkich części, te trzy czarne pierścienie to podkładki dystansowe które zakładasz na wystająca rurę steroewą z główki ramy. Podkładki maja być założone pod mostkiem. Masz tu wzór przekr%C3%B3j+Ahead.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...