Skocz do zawartości

[mtb] Pinifarina- Czy rama nadaje się w góry?

FochJoker

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chodzi mi tylko o rame (ten z zdjęcia nie mój) ja w swoim mam amortyzator kupowany oddzielnie za 400zł (marki nie pamiętam) z skokiem do 20 mm. Felgi V każda 150 zł. Pedały BMX komplet 50 zł. Hamulec tarczowy z przodu.

Napisano

Chodzi mi tylko o rame (ten z zdjęcia nie mój) ja w swoim mam amortyzator kupowany oddzielnie za 400zł (marki nie pamiętam) z skokiem do 20 mm. Felgi V każda 150 zł. Pedały BMX komplet 50 zł. Hamulec tarczowy z przodu.

Skok 20 mm? Pokaż zdjęcie albo napisz co Ty tam masz. Rama się nie nadaje do niczego poza rekreacyjna jazdą.

Napisano

zastanawiałem się... nad jednym. jestem w temacie zielony, ale ta przednia (gruba część) ramy wygląda solidnie. Jakgdyby tył odciąć i dospawać (profesjonalnie, nie garażowo xD) w mniej więcej taki sposób (załącznik)

post-180117-0-17592500-1413133648_thumb.jpg

Napisano

Szkoda zachodu, żaden z tego unikatowy egzemplarz żeby się bawić w przeróbki.

Poza tym kto miałby ci dospawać tylne widełki? Wujek spawacz (nawet zawodowy) jeżeli nigdy nie robił czegoś podobnego to lepiej niech się za to nie bierze. Nie uważasz że głupio ładować amor za 400 stówy do takiej ramy?

Napisano

To co chcesz odciąć raczej nie ustępuje temu co będzie w jakiejkolwiek taniej ramie sprzedawanej osobno. To nie tył jest tu problemem tyko nieproporcjonalnie rozdymany przód.

Jeśli masz części o takiej cenie to według mnie kup coś normalnego.

Napisano

Być może jest to Foks a nie Fox, co już może pewne niuanse cenowe wyjaśniać. 

Tłumik tej firmy w tej cenie albo będzie miał naście lat albo stan wskazujący na zużycie - więc będziesz musiał liczyć się z koniecznością kolejnej inwestycji od razu lub za niedługą chwilę. 

Ta rama dobrze dociążyłaby ciężarówkę ze złomem jadącą do skupu.

Wg mnie obecnie sezon praktycznie się kończy - lepiej poczekać trochę, zebrać pieniądze i kupić wiosną coś sensownego.

Napisano