tobo Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 Są na forum użytkownicy skuterów? Użytkownicy skuterów, którzy poddali je tuningowi? W kwestii użytkowania - moje to ponad 15 miesięcy. W kwestii tuningowania - jestem bardziej niż zielony (jeszcze). No, może zielony, bo wiedzy trochę liznąłem - teoretycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 10 Października 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Października 2014 No ja bardziej się przymierzam do motura o pojemności do 125 cm3, tylko mam zagwozdkę co wybrać by było w miarę tanio i tak aby duży chłop nie wyglądał na nim jak na psie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 10 Października 2014 Udostępnij Napisano 10 Października 2014 Ciężko będzie, najlepiej chyba jakiegoś małego chopperka albo jakiegoś crossa przerobionego na supermoto. Można też zrobić tzw. trackera - popularny sprzęt do komunikacji na Dalekim Wschodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2014 Ja był jednak prosił o pozostanie w "tomacie" skuterowym Mnie zakup czegoś większego niż 50cm nie grozi, więc siłą rzeczy pozostanę tak czy inaczej przy skuterze. Mój środek transportu miejskiego i do jazdy przed siebie, na chwilę obecną w promieniu 80 km od miejsca zamieszkania. Oczywiście na początku wersja dostarczona przez fabrykę moim zdaniem była w zupełności wystarczająca, jednak takie zapewnienia praktycznie zawsze to kłamstwo Planuję małe przeróbki jednak tu na miejscu koszt zlecenia takowych to absolutnie chore pieniądze - ot dlatego może jakiś rodak będzie miał doświadczenia własne i zechce się nimi podzielić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...