Makthom Napisano 9 Lipca 2006 Napisano 9 Lipca 2006 Witam, mam przerzutkę przednią fd-tz31. Jakiś tourney (wiem tylko, że down swing). I tak, ponieważ jestem naprawdę początkujący, nie mam zileonego pojęcia, jaka jest średnica obejmy, ani jaka jest pojemność tej przerzutki. Współpracuje ona z korbą suntoura 28-38-48. Strasznie ciężko jest ją wyregulować, ale powoli dochodzę do coraz lepszych rezultatów. Myślę jednak, że z chęcią bym ją zmienił. Tylko na co? Co polecacie? Wiem, że alivio raczej odpada, nie obsługuje 48t. Odnośnie regulacji przerzutki. Co bym nie robił zawsze coś ociera, na którymś z maksymalnych odchyleń. Wcześniej w ogóle nie przezrzucałą na najwyższą zębatkę. Teraz przerzuca, ale manetką muszę zakręcić powyżej trójki. Czy to znaczy, że może linka jest niewystarczająco naprężona? Czy też problemy z manetką?