Skocz do zawartości

[Napęd] 1x10 lub 2x10


Kawa

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam kupno nowego całego napędu wraz z przerzutkami a ze względu na to że jestem laikiem w tym teamcie wolabym się was spytać o rade.

 

1) Jakią zębatkę najlepiej wybrać pod napęd 1x10?

2) Czy 1x10 jest wystarczające. Jeśli nie jaka zębatka do kasety najlepiej kupić?

3) Reszta osprzętu do 1x10? 

 

 

Na całe modernizacje napędu chce przeznaczyć max 1400 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pytanie w stylu "a lepiej się umawiać z Bożeną czy Mariola?"

 

Brałbym obie :thumbsup: 

 

Jaki typ jazdy?? Do polatania na maratonach a jakże by inaczej ;D

 

Wiesz jak już to składać to porządnie bo nie chciałbym kupić kasety 10 i po 2 dniach stwierdzić że to za mało :laugh:

Co do zębatki przedniej to zastanawiam się nad 34T a 36T. I wydaję mi się ze 36T byłaby akurat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O napędzie 1x10 napisałem już trochę:

[prowadnica łańcucha] Jak zrobić prowadnicę łańcucha do napędu 1x10 za 10 zł?

[napęd 1x10] Test napędu 1x10 opartego na zębatkach HCC Components

 

Czy warto? Wg mnie warto, ale wiedziałem dokładnie jak i gdzie jeździć będę. Z trzech blatów z przodu używałem tylko środkowego.

 

Jak to cenowo wychodzi -->

Opcja Ghetto - koszt około 10 zł:

[prowadnica łańcucha] Jak zrobić prowadnicę łańcucha do napędu 1x10 za 10 zł?

 

Napisz jaki masz już napęd, bo może niewiele trzeba zmienić. Jeśli do zmiany idzie cały napęd, to pod 1x10 polecam (ceny orientacyjne):

- kaset SRAM PG 1030 - 150zł

- łańcuch Campagnolo Veloce C10 - 130zł

- przerzutka Shimano Zee FR 36t - 200zł

- manetka Deore lub SLX - 85zł

- blat NW of HelloMTB albo HCC - 100zł - 150zł

- korba -> ta co ją masz

Cały napęd bedzie cię kosztował maksymalnie 800zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach