witt2 Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 zakupiłem kiedyś maxxisa krakena (kevlar) na tył i jako promocję dostałem Maxxis Tomahawk XC Tyre (kevlar) za obie oponki na alegro dałem 59 PLN wieć w sumie taniocha. oponka leżała sobie w szafie a ja wykańczałęm maxxisa calibosa co go miałem na przodzie 1000 km temu założyłem Maxxis Tomahawk XC Tyre i początkowo było ok ( tył kraken) jakoś dawała radę, lepiej sie jechało na piasku, szutrze , i błotku ale do czasu .... ostatnio kupiłem na tył continetala explorer pro i dałem detki maxxis ultralight i jak by sie coś stało .....przednie koło z Maxxis Tomahawk XC Tyre zaceło mi uciekać na zakretach traci przyczepność , w piasku znacznie gorzej niż było . niewiem o co chodzi , zmiana dętek? załozenie lepszej opony ( wg mnie ) na tył? a przez to lepsza przyczepność tyłu i wrażenie że przód sie pogorszył? szukałem czegoś na temat tej oponki Maxxis Tomahawk XC Tyre i wiem ze tania nie jest około 20 funtów , 30 euro lub 40 $ w polsce jej nie ma , na oficjanej stronie maxxisa tez nic nie pisze waga jej to około 520 g wiec lekka jest w miarę moze ktoś coś o niej wie ? tutaj link do strony na której coś o niej pisze: http://www.shopalot.co.uk/dcjs/Productdeta...?ProductID=1233 http://www.wiggle.co.uk/default.aspx?Main=WishList.aspx jeszcze jeden link http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=9757 tu jest podana waga 578 g ale jak ją wazyłem to miała 520 g http://www.mtbikers.com/StoreFront/product...28A?ref=MXPNETO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.