tomiz1 Napisano 30 Września 2014 Napisano 30 Września 2014 WitajcieJestem na etapie zakupu płynu/mleczka uszczelniającego. Wyczytałem, że produkt do dętek łata mniejsze dziury niż Slime Pro do opon, ale np. uszczelniacz OTR/TIR łata nawet takie do 10mm.Nie można użyć w rowerze tego do ciężarówek?Slime Pro do rowerów - ok. 40 zł za 473mlSlime OTR/TIR - ok. 110zł za 3,8lTaka duża różnica w cenie wynika tylko z tego, że chcą zarobić na cyklistach? PozdrawiamTomek
Karinkton Napisano 30 Września 2014 Napisano 30 Września 2014 Te dwa Slime'y to niby to samo. Moim zdaniem oba niezbyt dobre.
tomiz1 Napisano 30 Września 2014 Autor Napisano 30 Września 2014 Właśnie szukam alternatywy dla NoTubes, który zasycha u mnie po niecałych 2 miesiącach i jest trudny do usunięcia.
wojtas7 Napisano 1 Października 2014 Napisano 1 Października 2014 Dlaczego uważasz Slime za niezbyt dobre? Używam od roku czasu, głównie dlatego że jest trwałe - wg producenta płynne 2 lata i to jest prawda - po wielu miesiącach nic nie zasycha. Z uszczelnianiem dziur nie mam doświadczenia - nie złapałem kapcia od dawna, natomiast uszczelnia na rantach bardzo dobrze. Problemu z czyszczeniem nie ma - na zimę zdejmuję opony, zlewam mleczko do słoiczka, wycieram szmatką oponę od środka i nie ma śladu po mleku.
Karinkton Napisano 1 Października 2014 Napisano 1 Października 2014 Ja miałem, kolega miał. Raz zadziałał, z 4 razy nie zadziałał. Czyli i tak pewności nie ma. Teraz wiozę ze sobą zestaw naprawczy i jedną dętkę. W dętkach nie ma żadnych płynów, są leżejsze i lepiej się toczą niż te ze slimem. Jeśli ktoś ma dętkę, to Slime'a nie polecam. A jak ktoś ma system bezdętkowy, to mając Slime'a i tak dla pewności lepiej mieć np. zestaw naprawczy. Ale po co wtedy Slime. Jako uszczelniacz do opony, to może dobry, chciaż po roku już sporo wysycha.
Anubis76 Napisano 1 Października 2014 Napisano 1 Października 2014 Hej Chciałbym zastosować ten lub podobny płyn do dętek rowerowych z wentylem samochodowym. Czy ten płyn nie zaschnie w środku ? czy taką dętkę mogę używać przez kilka lat ? Druga sprawa jak ten płyn wlać do dętki ? wentyl typu samochodowego się jakos demontuje ?
TheGie Napisano 2 Października 2014 Napisano 2 Października 2014 Anubis76 - wentyl samochodowy można otworzyć kluczem - koszt klucza w motoryzacyjnym to około 0.5zł - są gotowe dętki z mleczkiem w środku np. Slime Lite - proponował bym zainwestować w system bezdętkowy z mleczkiem - wydaję mi się, że nie ma sensu pakować się w dętki z mleczkiem. Tutaj mój temat o uszczelnianiu mleczkiem http://www.forumrowerowe.org/topic/160481-tubeless-czy-zestaw-pasuje-dt-swiss-x430-geax-saguaro-tnt-26x22/ Tutaj zbiór działających zestawów: http://www.forumrowerowe.org/topic/167650-tubeless-zbior-dzialajacych-zestawow/
drchlubicz Napisano 5 Października 2014 Napisano 5 Października 2014 proponował bym zainwestować w system bezdętkowy z mleczkiem - wydaję mi się, że nie ma sensu pakować się w dętki z mleczkiem. powitać podpisuje sie rękami i nogami, od tego roku jeżdże na bezdętkach i wiem jedno: nigdy wiecej dętki, polecam uszczelniacz domowej roboty od użytkownika z tego forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/86307-uszczelniacz-do-opon-domowej-produkcji/ są różne opinie, zasycha-nie zasycha, ale za te pieniądze (chyba 35 pln /litr) mogę dolewać nawet raz w miesiącu, a wiem że trzyma dłużej pozdrower
TheGie Napisano 6 Października 2014 Napisano 6 Października 2014 35zł/litr do dobry pieniążek. Ja kupiłem Stan's NoTubes za około 76zl/0.5l
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.