ludz Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 Pytanie jest w sumie krótkie: jaką byś polecił(a) oponę na tył? Teren 70% i na to się nastawiam, nie zależy mi na osiągach na asfalcie. Waga - 600, max 650g. Szerokość min. 2.1", Jakiś czas temu kupiłem sobie nowego Crossmarka po namowie kumpla i to nie jest to: fajnie, szybko, ale powstał w rejonie świata, gdzie błoto jest od święta, a trawa nie rośnie. Nie jest aż tak szybki, a przy hamowaniu zbyt łatwo zblokować tylne koło. No i błotem zalepia się dramatycznie. Wcześniej miałem fabrycznego Rapid Roba i było nieźle, wyjąwszy fakt, że opona przestała istnieć po 1k km i ważyła sporo. Wstępnie patrzyłem na Racing Ralphy (performance) jako lepsze i lżejsze Roby, ew. Geax Saguaro - co myślicie o takich opcjach? Może coś jeszcze warto wziąć pod uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 skoro rob zniknal tak szybko to saguaro 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rysz Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 a zaloz crossmarka odwrotnie i ujrzyj swiatlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ludz Napisano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Dzięki za odpowiedzi. Czyli Saguaro. Crossmark odwrotnie to jest jakiś pomysł, spróbujuę. Ale Nie obiecuję sobie za dużo, zważywszy, jak bardzo błotkiem się zalepia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrKorus Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 A ja uzywam Rocket Ron. Szybciej sie oczyszcza od Ralpha i jest stabilniejsza w blocie. Ale znika tez po 2k km. Z wyzszymi modelami bym uwazal bo moze sie nie podobac ich mala sztywnosc boczna. Dot. Wersji evo i performance w stosunku do drutowanej wersji active line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Rocket Rona z powodu rzadko ustawionych klocków łatwo przebić np. kolcem krzewu. Zdarzyło mi się to już dwa razy. Radzę Ci kupić Maxxisa Ikona. Trakcja lepsza niż Racing Ralph, a klocki gęściej ustawione niż Rocket Ron. Tylko piaskiem sypie w ramę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Tylko piaskiem sypie w ramę... naprawdę jest to kwestia opony ?!?!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
errwin Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Od 3 lat korzystam z Geax Saguaro 2.2 kevlar więc w pełni potwierdzam test nabiała: http://www.team29er.pl/testy/517--test-opon-geax-saguaro-29x22-w-wersjach-kevlar-i-tnt Jeżeli chodzi o błoto to pewnie są lepsze modele, trochę pływa ale też szybko się oczyszcza. W zamian oferuje bardzo wysoką wytrzymałość, nie urywa klocków, nie wiem co to są rozcięcia czy rozerwania, dwa sezony bez pany w górach też dobrze o niej świadczy. Tył ustawiam na traction i przy proporcjach 70% śląska ściółka, 20% asfalt i 10% Beskid zrobiłem już 5k a kruszynką nie jestem. Środkowa część bieżnika jest już wytarta ale pozostałe klocki mają 30-40% użyteczności więc do 6k spokojnie dociągnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 NN2.25. Jeszcze przed zmianą to był dobry laczek. W wydaniu 2015 wygląda na jeszcze lepszy. Aczkolwiek demon trwałości to to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi