orzechowyraj Napisano 28 Września 2014 Napisano 28 Września 2014 kupiłem na allegro romet rabler 3.0 - nowy przyszedł w oryginalnym kartonie, złożyłem go ale mam dużo watpliwości czy to jest poprawnie wykonane przez fabrykę lub moje złożenie: - tylne koło nie jest centralnie co do ramy o boję sie ze zacznie obcierać o ramę - jak to wycentrować? - tylne hamulce tarczowe nie sa w stanie zatrzymac roweru gdy nim jedzie 100kg żywej wagi - przednie hamulce jak wyżej - jak to umiejętnie wyregulowac? - przednie koło coś rzęzi przy większych predkościach - czy tam jest coś do dokręcenia? - rower ma nowe opony i tochę czuc drgania na kierownicy - mam nadzieję ze od tego właśnie? - przednie koło miało tylko jedną sprężynke na mocowanie i dokręcenie (z jednej strony sama nakrętka a z drugiej spręzynka i docisk) - siedzenie jest niewygodne a montowane takim grzybkiem dokrecanym do pałąka - gdzie można kupic siedzonko szersze w ten sposób montowane - kupiłem jakies w netto ale miało inne rozmiary do uchwytu i zonk pytałem sprzedawce to sie nie odzywa wysłałem maila do rometu - zobaczymy co mi odpiszą nie wiem czy w Koninie jest jakiś serwis co mi to na gwarancji wyreguluje? proszę o pomoc i sugestie, bo zaczynam się skłaniac by starego 14 letniego granda dać do naprawy bo działał tyle lat bez zarzutu
AdamSiwy Napisano 9 Października 2014 Napisano 9 Października 2014 Jeżeli sam nie jesteś w stanie zrobić tak podstawowej rzeczy jak równe zamocowanie koła to tak, polecam oddać go komuś kto się orientuje w temacie. A jeśli chcesz to zrobić sam, to czeka cie spora lektura. Poszukaj na forum jak regulować hamulce itd. Co do sprężynki przy zacisku to spokojnie, ona odpowiada tylko za ułatwienie trafiania w widełki, jak już trafisz to jej brak nic nie zmienia.
marcinek1992 Napisano 10 Października 2014 Napisano 10 Października 2014 Ten rower to taki jakby marketowniec tarczowe mechaniczne- Z czasem dojdą do siebie najpierw musisz z 200-300 km pojeździć żeby dobrze się dopasowały do tarczy. Rower jest na wolnobiegu tak więc przygotuj się że będą ci pękać ośki. Apropo ktoś z forum polecił ci ten rower? Czy sam dokonałeś wyboru?
orzechowyraj Napisano 18 Października 2014 Autor Napisano 18 Października 2014 rozsypał mi sie 12 letnie grand mountain i chciałem na szybko coś kupić, chyba popełniłem błąd kupując rometa, on po prostu jest dziadowsko zrobiony.. skusiło mnie to że kosztował 900 zł i był 500 zł tańszy niż katologowo dałem go do niby fachowca z serwisu, coś tam poprawił ale jak szybciej jadę to coś rzęzi w tylnym kole - nie wiem czy to hamulce? tak jakby było słabo skręcone może musze trochę więcej pojeździć, a jeźdzę sobie ot tak po miejskich ulicach, chodnikach, czasem jakieś drogi leśne, polne
Gość Napisano 26 Listopada 2014 Napisano 26 Listopada 2014 Rzęzi tzn? Coś szoruje, stuka, trzeszczy? Koło obraca się lekko ( w sensie możesz je wprawić w ruch dotykając palcem) czy chodzi ciężko? A może kręci się i nagle zwalnia?
kontooo2 Napisano 13 Grudnia 2014 Napisano 13 Grudnia 2014 Ten rower to taki jakby marketowniec tarczowe mechaniczne- Z czasem dojdą do siebie najpierw musisz z 200-300 km pojeździć żeby dobrze się dopasowały do tarczy. Rower jest na wolnobiegu tak więc przygotuj się że będą ci pękać ośki. Apropo ktoś z forum polecił ci ten rower? Czy sam dokonałeś wyboru? Marketowca chyba na oczy nie widziałeś . Te hamulca da się spokojnie wyregulować, wystarczy trochę wprawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.