Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

oneup-components-switch-details-and-inst

 

Jedno mnie zastanawia - cała siła momentu obrotowego zostanie przyłożona do tych czterech wypustków, a te jak widać grubością nie grzeszą. Ciekawe czy to się nie urwie? Jak ja ostatnio zmieliłem tak stalowy młynek korby z ponawiercanymi otworkami, to te obawy mogą być zasadne.

Napisano

Czy próbował ktoś z Was najtańszego chińczyka o nazwie EKFAN? Na ali będzie za niecałe 50 zł: Ma to sens, czy w ten sposób nie zaoszczędzę? Przebiegi roczne mam nieduże, poniżej tysiąca km.

Napisano

Ziomeczek w mojej pracy to ma, ale pod marką MOTSUV. Po dwóch tygodniach blat miał już krzywe zęby.

Nie wiem co to za aluminium, ale tak miękkie, że szkoda na to nawet 5$. Jak znajdę jego rower i ma to jeszcze założone, to wrzucę wam fotkę.

Dobre jakościowo chińskie narrow-wide robi RockBros, ale w podobnej cenie kupicie lepsze polskiej produkcji.

 

Napisano

Dzięki, wierzę na słowo. W takim razie po taniości odpuszczam. Przy czym na naszym allegro to wcale nie takie po taniości, bo kosztuje 90 zł.

Napisano

Powiem ci tak... od połowy 2014 roku zarzynam już w drugim rowerze zębatkę 36z od HCC. Nastukane ma grubo ponad 12 tysięcy kilometrów i nie widać, żeby była specjalnie zużyta. Zdjęcia wrzucałem wcześniej w tym wątku. Blat OVAL, też od HCC dobija powoli 2000km i jego stan określiłbym, jak nowy.

 

W jednym z trzech moich rowerów mam natomiast zębatkę 40z narrow-wide od FSA. Po 1500km wygląda mniej więcej jak HCC po 10 tysiącach.

 

Także szczerze i ręką na sercu powiem ci, że bierz polskie, bo dobre jest. Nawet jeśli miałbyś zapłacić za nią 2 lub 3 razy tyle, to warte jest to tej ceny.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Witam,

Ma ktoś może niebieskie zębatki w swoim napędzie? Zastanawiam się jak w nich ściera się anoda i jak to wygląda. Mógłby ktoś wstawić zdjęcie?

Drugie pytanie: czy znacie jakieś sklepy internetowe gdzie mógłbym znaleźć zarówno zębatkę 36T, jak i 40T w kolorze niebieskim? Zdaje się, że nigdzie nie mają dwóch, a nie chcę płacić za dwie wysyłki. Pisałem maila do HCC ale chyba kontakt się pogorszył, bo nie odpisują...

Napisano

Kiedyś kupiłem kolorowe i do dzisiaj żałuje, mogłem wziaść zwykla czarna.. Juz nie chodzi czy kolor pasuje. Jednak czarna była by lepsza niż czerwona etc. Jak uważasz...

Ze względu na scieralność? Masz jakieś zdjęcia?
Napisano

Kolor nie ma znaczenia jeżeli chodzi o trwałość anody.

Jakby jednak anoda nie była to prędzej czy później i tak zejdzie, szczególnie że przy napędach 1x mamy dużo większe przekosy które temu sprzyjają ;)

Napisano

Nie chodzi mi o scieralność, Ja swoją czerwoną szliferkią mini scieralem,i tak ciezko szlo.

 

Chodzi mi o to ,że akcent kolorystyczny jak srubki etc jest spoko,ale taka duza zebatka w kolorze to juz jednak slabo wygląda. Ale jak kto woli. Czarne po za tym jest bardziej uniwersalne.

Napisano

Offset to po prostu odsunięcie zębatki od mocowania w korbie. Stosuje się go żeby ustawić odpowiednią linie łańcucha :)

Dzięki Thor. A jak mogę sprawdzić czy potrzebuje zębatki z offsetem przed jej zakupem?

Jeżeli jest o potrzebne, to mój napęd (na on-one inbred 29er)będzie składał się z:

Kasety SLX CS-HG81 10rz

Przerzutki SLX RD-M675-GS

Korby Truvativ Hussefelt 1.1 DH Howitzer

No i z dwóch zębatek od HCC: 35T na korbę i 40T na kasetę.

Napisano

Po pierwsze kaseta z zębatką 40T od hcc odpuść, kup sobie lepiej sunrace CS MS3 CS MX3. Taka dokładka 40t będzie działać jak kupa (synonim słowa na G), po drugie jak zębatki na przód to kup u Thora!

Napisano

Chleje24na7 (świetny nick btw.) trochę na to za późno. Już od jakiegoś czasu mam wyżej wymienioną przeze mnie kasetę. Za późno żeby oddać, za wcześnie, żeby już się jej pozbyć.

Dlaczego zębatka 40T miałaby źle działać?

Dlaczego Thor, a nie HCC?

Napisano

Mam zębatkę od Thora (Banless) jajko 34, przejechane prawie 2k, zębatka oprócz częściowego zjechania anody na zębach, nówka- nieśmigana :)


Zębatka oczywiście nie na sprzedaż:)

Napisano

Ponieważ wrzucając koronkę 40t wyrzuciszz 15 lub 17 i zanurzysz harmonię kasety.

Koronka 16T nic nie da, bo jak jako tako stopniowanie się polepszy, to ranty na tej koronce nie pozwolą na płynne zmienianie wokół niej.

Sprzedaj tą kasetę i kup normalne 11-40, serio jak chcesz sobie zrobić z napędu klasy SLX/XT napęd jakby był oparty na zajechanym wolnobiegu możesz bawić się w dokładki

Napisano

Ok. Przekonałeś mnie, tym bardziej, że mogę jednak dokonać zwrotu zakupionego napędu w sklepie.

Myślałem, że uda mi się samemu złożyć cały napęd, ale widzę, że mam za małe doświadczenie w tej materii.

Liczę, że mi pomożecie zbudować go od zera. :)

 

W takim razie kupię kasetę SUNRACE.

 

Pytania:

 

- czy jest duża różnica między MX3 a MS3 i czy warto dopłacić 60zł do tej pierwszej?

 

- czy przerzutka przednia SLX RD-M675 ze średnim wózkiem ogarnie dobrze te kasetę?

 

- tę przerzutkę mogę bezproblemowo zwrócić. Jeśli nie ona to czy polecacie coś (w podobnym budżecie) lepszego?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...