TheGie Napisano 21 Września 2014 Napisano 21 Września 2014 Pilnie potrzebuję porady - mam rozebrany amorek i chcę go skręcić jak najszybciej. Potrzebuję podpowiedzi, czy śruba na czole tłumika (śruba z łbem walcowym z gniazdem po imbus) ma być wkręcona czy ma licować się z czołem tłumika? Jak jest wkręcona to przykrywa otwór poniżej. Zdjęcia poniżej. PILNE Cytuj
tobo Napisano 21 Września 2014 Napisano 21 Września 2014 Nie ma to znaczenia - to zapewne regulacja tłumienia powrotu, jeśli amor ma kąpiel olejową to olej i tak przedostanie się na dół. Cytuj
TheGie Napisano 21 Września 2014 Autor Napisano 21 Września 2014 a możesz mi nakreślić jaki będzie efekt z wkręconą śrubą a jaki bez ? Cytuj
tobo Napisano 21 Września 2014 Napisano 21 Września 2014 Taki że widelec będzie wracał szybciej lub wolniej. Wg mnie jest to regulacja tłumienia powrotu w tłumiku ssvf lub w nowszej wersji widelca rv. Cytuj
TheGie Napisano 21 Września 2014 Autor Napisano 21 Września 2014 Dzięki za informacje. Zabieram się za skladanie Cytuj
tobo Napisano 21 Września 2014 Napisano 21 Września 2014 Producenci zalecają składanie i zalewanie sprzętu przy całkowicie otwartych regulacjach, czyli w tym przypadku ustawienie tłumika powrotu na najszybszą pracę. Cytuj
TheGie Napisano 23 Września 2014 Autor Napisano 23 Września 2014 Finalnie złożyłem z zaślepionym do połowy otworem, zobaczymy jak będzie pracował teraz amorek. Cały czas jeżdżony był z otworem otwartym na maxa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.