Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pilnie potrzebuję porady - mam rozebrany amorek i chcę go skręcić jak najszybciej. Potrzebuję podpowiedzi, czy śruba na czole tłumika (śruba z łbem walcowym z gniazdem po imbus) ma być wkręcona czy ma licować się z czołem tłumika? Jak jest wkręcona to przykrywa otwór poniżej. Zdjęcia poniżej. PILNE 

 

e2d1b3affc8b455bmed.jpg

 

97ec7f052399417amed.jpg

Napisano

Producenci zalecają składanie i zalewanie sprzętu przy całkowicie otwartych regulacjach, czyli w tym przypadku ustawienie tłumika powrotu na najszybszą pracę.

Napisano

Finalnie złożyłem z zaślepionym do połowy otworem, zobaczymy jak będzie pracował teraz amorek. Cały czas jeżdżony był z otworem otwartym na maxa. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...