Skocz do zawartości

[Plecak] Na 1dzień w góry.

Foxi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej szukam plecaka tak do 60zł. Potrzebuje na jakieś 1dniowe wypady w góry, nie musi być duży byle się śniadanie do pociągu zmieściło + pompka dętka i inne pierdoły no i żeby miał miejsce na bukłak z wężykiem ;) Macie jakieś sprawdzone propozycje? Ja w tym temacie jestem zielony ale myślałem nad czymś z 4f. 

Napisano

W plecak 5l z bukłakiem 2l nie ma szans się zapakować.

Ja do Deutera 10l wkładam na wypad:

- bukłak 2l

- 2x dętki, kombinerki, multitool, skuwacz, paczkę łatek

- chusteczki higieniczne, jakaś czysta szmatka

- jeżeli jest ciepło to bluza, jeżeli chłodnawo to kurtka

- do tego jakieś batoniki

- telefon i portfel.

Tak zapakowany 10l plecak jest już niezbyt wygodny i trudny do zapięcia.

Kiedy próbowałem dopchnąć jeszcze do plecaka z kurtką nogawki, rękawiczki i tabliczkę czekolady po 5 minutach myślenia, kombinowania odpuściłem. Nogawki i rękawiczki włożyłem do kieszeni, a czekoladę do brzucha :D

Napisano

Popieram przedmówcę. Moim zdaniem te 5 litrowe plecaczki nadają się jedynie do pokręcenia po okolicy - pakowność mocno ograniczona.

Natomiast przedział 10l - 15l wydaje się być optymalny.

Napisano

Ten co kolega Gien podlinkował powinien być OK. Pojemność 13l zapewni miejsce, żeby coś spakować, a cena jest dość niska.

Może troszkę przekracza budżet, ale to jedne z najtańszy plecaków, które nie rozpadną się po krótki czasie użytkowania.

Napisano

http://www.deuter.com/DE/en/bike/compact-air-exp-10-32182-76.html

Dlaczego ? mieszczą się podstawowe rzeczy, ma dobrze zaplanowane przegródki, nie spada wszystko na dno, konstrukcja na siatce, worek p.błotno-deszczowy, siatka na kask, podobno trwały, mam go niecały rok, ale faktycznie, nic się nie dzieje.

Wcześniej miałem jakiś 4F, 6-cio litrowy z miejscem na bukłak. Tańszy był ale nie byłem zadowolony.

Napisano

@zws

No ten Deuter fajny, sam mam Deutera, ale kolega chciał tani (do 60zł) plecak.