Foxi Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 Hej szukam plecaka tak do 60zł. Potrzebuje na jakieś 1dniowe wypady w góry, nie musi być duży byle się śniadanie do pociągu zmieściło + pompka dętka i inne pierdoły no i żeby miał miejsce na bukłak z wężykiem Macie jakieś sprawdzone propozycje? Ja w tym temacie jestem zielony ale myślałem nad czymś z 4f.
Gien Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 http://4fsklep.pl/c4l14-pcr104_plecak_rowerowy_pcr104_-_czarny,58,56159.html
Foxi Napisano 17 Września 2014 Autor Napisano 17 Września 2014 http://allegro.pl/plecak-rowerowy-4f-pcr001-5l-wentylacja-i4579808295.html bardziej myślałem o takim kompakcie Zmieszczą się tam najpotrzebniejsze rzeczy? Mam na myśli: -pompka -dętka -klucze rowerowe -mała kurtka deszczowa -kilka batonów Na 100% o czymś zapomniałem ale wiecie o co chodzi
MokryxD Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 W plecak 5l z bukłakiem 2l nie ma szans się zapakować. Ja do Deutera 10l wkładam na wypad: - bukłak 2l - 2x dętki, kombinerki, multitool, skuwacz, paczkę łatek - chusteczki higieniczne, jakaś czysta szmatka - jeżeli jest ciepło to bluza, jeżeli chłodnawo to kurtka - do tego jakieś batoniki - telefon i portfel. Tak zapakowany 10l plecak jest już niezbyt wygodny i trudny do zapięcia. Kiedy próbowałem dopchnąć jeszcze do plecaka z kurtką nogawki, rękawiczki i tabliczkę czekolady po 5 minutach myślenia, kombinowania odpuściłem. Nogawki i rękawiczki włożyłem do kieszeni, a czekoladę do brzucha
Gien Napisano 18 Września 2014 Napisano 18 Września 2014 Popieram przedmówcę. Moim zdaniem te 5 litrowe plecaczki nadają się jedynie do pokręcenia po okolicy - pakowność mocno ograniczona. Natomiast przedział 10l - 15l wydaje się być optymalny.
Foxi Napisano 18 Września 2014 Autor Napisano 18 Września 2014 To dzięki za pierwszą poradę. Macie jakieś propozycje na te większe rozmiary?