Gość Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 Chciałem się Was zapytać jakie koła można kupić w kwocie + - 1000zł a może lepiej złożyć? Zależy mi na tym żeby były przystosowane do systetemu bezdętkowego czytałem już o przeróbkach z rozcinanych dętek ale to wg mnie druciarstwo Na razie co udało mi się znaleźć w tej cenie to koła Shimano XT oraz Fullcrum Red Metal 3 Czy jest dla tych kół jakaś tańsza alternatywa? Może taniej będzie złożyć?
barbapapa11 Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 Obręcze ztr crest były za 55€ na wiggle.co.UK (nie wiem czy cały czas sa). Piasty standardowo novateci 711/712 400zl i do tego szprychy np. Sapim d-light i poniżej 1100zl masz dużo lepsze kola
ukaniex Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 @up. I to bedzie najlepsza z możliwych opcji.
Gość Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 Dzięki za pomoc nawet nie wiedziałem że są takie obręcze Teraz mam inne pytanie dotyczące opon. W rowerze oryginalnie są opony SCHWALBE Nobby Nic 27.5x2.25" TL Ready Performance, zwijane+dętka Czy do takich opon TL Ready muszę jeszcze wlewać uszczelniacz? Czy lepiej kupić inne opony? Wyczytałem gdzieś że trzeba wlać czy będzie to pewne rozwiązanie? Bo jak już wspomniałem "druciarstwo" mnie nie interesuje
Tomek21001 Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 Opony nadają się pod tubeless i jeżeli jesteś z nich zadowolony (waga,trakcja itd) to nie ma powodu zmieniać. Opony UST w ogóle sobie odpuść,są drogie,ciężkie,w zasadzie nie mają żadnej przewagi nad TR. Uszczelniacza nie unikniesz,zresztą to właśnie zaleta w stosunku do UST. Potrzebne będą jeszcze wentyle i taśma (ew opaska). Jakie masz koła obecnie ? Być może nadają się pod tubeless.
Gość Napisano 17 Września 2014 Napisano 17 Września 2014 Obecnie są to koła Giant S-XC 27.5 Czy warto się bawić z nimi w przeróbki?
dawid Napisano 18 Września 2014 Napisano 18 Września 2014 Taśma, wentyl + mleczko to nie druciarstwo Dedykowana obręcz UST i dedykowana opona UST jest to rozwiązanie ciężkie jak kowadło i nie tak skuteczne jak obręcz przeznaczona do uszczelniania na taśmie + mleko + opona Tubless ready czy nawet zwykła opona. Przykładowo Jeździłem na Mavicach XM819 UST + opony Panaracer UST w technicznych zakrętach przy niedużych prędkościach opona potrafiła się na tyle wygiąć że strzelała z boku powietrzem, było to strasznie niebezpieczne. Zestaw ZTR podium + dowolna opona + mleczko nigdy mi czegoś takiego nie zrobiło. Obręcze ZTR żeby łatwiej je uszczelniać mają wnętrze obręczy wyżej przez co opona dużo ciaśniej siedzi na obręczy. Ciężko się przez to opony zakłada, ale zwiększa znacznie bezpieczeństwo Jak byś zwiększył budżet to zamiast ZTR Crest czy Arch ex, brałbym na Twoim miejscu Ryde TraceTrail, obręcz ma wewnątrz 25mm i jest szalenie sztywna. Uszczelniać sie będzie dobrze Podeślij fotkę obręczy bez opony, to będzie można ocenić czy uszczelnianie na niej będzie wykonalne. Na wielu się da to zrobić, ale nie na wszystkich jest to łatwe do zrobienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.