fw66 Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Niestety przytrafiła mi się najpoważniejsza awaria jak do tej pory Na prawej korbie w okolicach gwintu na pedał pojawiły się pęknięcia. Pokazałem to specjaliście spawania aluminium, ale podobno to ciężka sprawa. Stop 7075T6 jest oporny do spawania. Więc zakładam najgorsze - korba do wyrzucenia. Czy jest szansa, że jakaś korba 175 będzie pasować do ISIS K-Type? Czy raczej ten wynalazek stosowało tylko KCNC. Suppport jest dobry, zębatki też. Szkoda mi to wyrzucać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fw66 Napisano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Znalazłem odpowiedzi na pytania 1. K-Type stosowało tylko KCNC. Zadne inne korby nie pasują. 2. 7075 nie nadaje się do spawania. Jedynie elektronowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 23 Września 2014 Udostępnij Napisano 23 Września 2014 1.Tu nawet niespecjalnie jest co spawać - korba do wymiany 2.Powiedz to mi gdzie ramę z 7075 spokojnie mi pospawano w zakładzie zajmujacym sie spawaniem różnych konstrukcji Alu i to jeździ do dziś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fw66 Napisano 23 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2014 Oczywiście przed "naprawą" ta korba była cała. Były tylko delikatne pęknięcia przy gwincie. Zostały zespawane i wyglądało nieżle (zresztą w zakładzie spawalniczym). Niestety na podjeździe przy mocnym depnieciu ... trzask. Może gdyby dać jakiś płaskownik na wierzch i dopiero obspawać. Ale teraz nie ma co gdybać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 24 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Września 2014 Czy mi sie wydaje czy tam jest jak by wzmocnienie ze śruby gwintowanej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fw66 Napisano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2014 Dziwnie to wymyślili. Korba jest pusta w środku, a kanały są zaślepione tymi gwintowanymi "śrubami" (zresztą też pustymi) Co ciekawe najpierw wkręcono te bolce, dopiero nagwintowano otwór na pedał. Także gwint pod pedał jest częściowo wyciety w tych bolcach. Pewnie miały za zadanie trzymać w kupie całą końcówkę korby. Ale z drugiej strony, każdy gwint jest przeciez osłabieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.