Menor Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Witam od pewnego czasu w moim amortyzatorze wystepują uciążliwe stukania. Na poczatku wystepowały one tylo w bardzo poczatkowej fazie ugiecia amortyzatora, jednak po krotkiej jeżdzie na jednym kole i powrocie na ziemie zacęło głosniej stukać i gdzieś w 1/3 ugięcia. Byłem z tym w serwisie i rozebrali mi go, wymienili olej i przez jakis czas grało, jednak znowu pojawił sie ten problem. Na poczatku stuka tylko w poczatkowej fazie, jak sie koło troche podniesie i opuści to jest głosniej. Po kilku godzinach nie jeżdzenia amortyzator znowu stuka tylko w poczatkowej fazie. Proszę o pomoc, ostrzegtam że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Podejrzewam uszkodzenie podkładki falistej w sprężynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menor Napisano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2014 hmm, wiec da sie coś z tym zrobic? Jaki koszt tego bedzie w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Ta podkładka wygląda tak Jeżeli sie spłaszczyła, pękła lub jej nie ma to będzie stukać. Trzeba ją podgiąć o ile sie do tego nadaje, albo wymienić na nową. Ona jest zaraz pod korkiem trzymającym sprężynę od dołu. O ile stara tora ma taką samą konstrukcje, bo nie pamiętam Oczywiście powodów stuków może być więcej, ale ten jest najbardziej prawdopodobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menor Napisano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Okej dzieki za odpowiedz. Zastanawiałem sie jeszcze czy problemem nie mogą byc oringi do korków od komory powietrznej. Był gdzieś tutaj temat gdzie ich wymiana pomogła. Potrzebuje kilka wskazówek, pewnie pojde do serwisu i podpowiem im troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Hmm korek sam w sobie nie ma nic do stukania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Jak kiedys pisalem w takiej samej Torze poszla podkladka falista i stukalo, wlozony pasujacy oring i po temacie, szybko, tanio, skutecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menor Napisano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Czyli w końcu podkładka falista jest do wymiany czy oring ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Nie zrozumiałeś shotgun mówił że podkładkę zastąpił oringiem o odpowiedniej średnicy i pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menor Napisano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Okej okej, ale zeby go wymienic musze cały amortyzator rozebrac? Tak jak mówiłem jestem całkiem zielony w te klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Września 2014 No może nie cały ale trochę trzeba zdemontować by sie dostać do sprężyny. Zdjąć dolne golenie, w goleni górnej, w której znajduje sie sprężyna wyjąc pierścień segera, wyjąć plastikowy docisk, pod nim znajduje sie podkładka falista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.