Menor Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Witam od pewnego czasu w moim amortyzatorze wystepują uciążliwe stukania. Na poczatku wystepowały one tylo w bardzo poczatkowej fazie ugiecia amortyzatora, jednak po krotkiej jeżdzie na jednym kole i powrocie na ziemie zacęło głosniej stukać i gdzieś w 1/3 ugięcia. Byłem z tym w serwisie i rozebrali mi go, wymienili olej i przez jakis czas grało, jednak znowu pojawił sie ten problem. Na poczatku stuka tylko w poczatkowej fazie, jak sie koło troche podniesie i opuści to jest głosniej. Po kilku godzinach nie jeżdzenia amortyzator znowu stuka tylko w poczatkowej fazie. Proszę o pomoc, ostrzegtam że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Podejrzewam uszkodzenie podkładki falistej w sprężynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menor Napisano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2014 hmm, wiec da sie coś z tym zrobic? Jaki koszt tego bedzie w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Ta podkładka wygląda tak Jeżeli sie spłaszczyła, pękła lub jej nie ma to będzie stukać. Trzeba ją podgiąć o ile sie do tego nadaje, albo wymienić na nową. Ona jest zaraz pod korkiem trzymającym sprężynę od dołu. O ile stara tora ma taką samą konstrukcje, bo nie pamiętam Oczywiście powodów stuków może być więcej, ale ten jest najbardziej prawdopodobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...