wery Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Powitac Chcialem cos tam napisac po zmianie opon na Thunder Burst, zalorzylem zwykla wersie TLR, ktora jest lzejsza. Proba byla tylko jedna jak na razie, poniewaz troszku jestem zajety w pracy. Prawdopodobnie jutro bedzie nastepna mala proba. W ostatni piatek wybralem sie do Dalby Forest gdzie w roku 2010 i 2011 odbywaly sie mistrzostwa XC. Bylem zzonka tak wiec nie udalo mi sie zbytnio poszalec ani wskoczyc na Black Trail-gdzie odbywaly sie mistrzostwa. Tak gdzie mogle to przycisnolem i probowalem opone. Nawieszchnia byla such a nawet wysuszona bo nie padalo przez jakis czas. Tak wiec bylo duzo drobnego piasku jak i kurzu, opona jako, ze ma gesta jak i mala kostke po srodku strasznie sypala tym walsnie kurzem I piaskiem po napedzie. Juz pochwili bylo slychac gruchotanie piasku na zebatkach. Tak tez wlasnie opinie przeczytalem na jednym z review. Lecz musze przysnac ze sie dobrz sprawowywala na takiej nawieszchni. Niestraszne jej byly zakrety w piasku jak i na kamykach zmieszanym z piazkiem, iglami i reszta odpadow z drzew. Jazda na bardziej utwardzonej nawieszchni szybsza niz na standardowym zestawie Ralf/Ron. Podsumowujac opona ktora ma byc fast rolling naprawde sie szybko toczy. Jutro wyprobuje je na bardziej ostrym terenie jak i wiekszych predkosciach. Najwieksza probe przejda w niedziele gdzie beda jezdzily w maratonie-100km. Nastepny ruch to wsadzic je na cresty i zrobic tubeless. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Naprawdę ciężko się czyta to, co napisałeś. Spore braki w ortografii i interpunkcji. Obrazki też jakieś takie "lewe". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronina Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Rambol ,oj ty niedobry- mama Ci nie mówiła że z innych się nie śmiejemy? Darujmy koledze,może dawno nie pisał po polsku bo jak widać chyba mieszka za granicą.Może ma jukejską klawiaturę? Chłopak się stara,daje opinię,dla kogoś może istotną... Osobiście pisownię warunkowo olałem a foty ...cóż-warunkowo obróciłem o 90* laptopa I widać wspaniale! wery,- Pisz dalej co i jak z tymi oponami,zachęcam. Ja jestem ciekaw. O1G . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wery Napisano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Sory za zdjecia ale byly ok na telefonie jak i tablecie z ktorego pisalem. Tak mam ustawiona inglisz klawiature, ale za ortografie nie mam zamiaru sie tlumaczyc, bo to nie szkola. Pozatym nigdy nie bylem dobry z ortografi jako, ze mam umysl scisly. Zdjeciami zajme sie jak wroce do domu. A pisaj dalej bede pisac bo poto jest forum Pozdrowil Nie wiem dlaczego ale nie moge edytowac pierwszego posta. Czy na tym forum nie ma takiej opcji a jak edycja posta??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jechan Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Jestem bardzo ciekawy tej opony. Czy mocno odczuwasz przesiadkę z Ralph/Ron? Dużo czytałem, że opona jest bardzo cienka i ludzie się skarżą na częste łapanie gumy. Tego się najbardziej obawiam. Czekam na więcej informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Tak mam ustawiona inglisz klawiature, ale za ortografie nie mam zamiaru sie tlumaczyc, bo to nie szkola. Pozatym nigdy nie bylem dobry z ortografi jako, ze mam umysl scisly. To się nazywa niechlujstwo językowe. Piszesz na polskim forum trzymaj się polskich zasad. Tego co piszesz nie da się czytać. Ot, szacunek dla innych użytkowników - bo nie piszesz tego dla siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
realkrzysiek Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Kolego włącz, albo zainstaluj słownik w przeglądarce. Jeżeli tłumaczysz się "umysłem ścisłym" to powinieneś pierwszy wiedzieć, że są słowniki, chyba że Lynxa używasz, ale bez "javascript" przeglądarka prawdopodobnie uniemożliwi pisanie. Słownik pomoże ("pomorze", ale nie zawsze) w pisaniu, a o nieszczęsnych zasadach stawiania przecinków nie ma tak wiele do nauczenia. Najlepszym lekarstwem na błędy jest czytanie książek. Wracając do opon to jakoś pod koniec sezonu specjalnie nie jestem zachwycony kapciami, które opisujesz. Mam od kilku miesięcy na mleczku bez dętek, które kupiłem, żeby zbić wagę i zejść poniżej 10 kg, bo są lekkie, ale to był błąd. Myślałem, że będzie jakiś kompromis, ale dorobiłem się roweru przełajowego i teraz rowerem górskim unikam jazdy po ulicach, a po leśnych ścieżkach znacznie gorzej się sprawuję niż Racing Ralph. Nie będę porównywał do jazdy po piachu, bo to już jest przepaść, choć przyznać muszę, iż na asfalcie czuć różnicę i to znaczną, ale tylko tam. Nawet na ubitych ścieżkach wolę Racing Ralph. Thunder Burt ogólnie nie są złe, bo ich uniwersalność to spora zaleta, a nie każdy ma takie warunki, że wychodzi z domu i jest w lesie i dojazd nawet kilku kilometrów po asfalcie na RR nie będzie czymś przyjemnym. Z szybkich opon tej marki miałem jeszcze Schwalbe Hurricane, które są naprawdę szybkie i godne polecenia, ale nie porównuje, bo na takich oponach jeździłem na innym rowerze, na mniejszym kole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jechan Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 "a po leśnych ścieżkach znacznie gorzej się sprawuję niż Racing Ralph"Pod jakim względem? Ralph na pewno lepiej trzyma, ale czy lżej się toczy? Patrząc na bieżnik wydawałoby się, że to jednak Burt powinien być szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
realkrzysiek Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Takie są moje odczucia i nic na to nie poradzę, a ścieżek idealnych nie ma, nawet jak większość jest równa to trafiają się fragmenty gorszej jakości i wtedy znacznie czuć przewagę RR. Mam dwie pary kół na opisanych wyżej oponach i jeżdżę na nich na zmianę, co szorowanie łańcucha. Nawet przy idealnej ścieżce różnice mogą być marginalne, a odczucia subiektywne, bo zjazd z twardej nawierzchni (np. asfaltu) jest odczuwalny na RR, ale nie tak charakterystyczny dla opon TB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jechan Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 A jak trwałość? Używales cały sezon? Często łapałeś kapcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lefty Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 Może i ja dorzucę swoje 2 grosze Ostatnio wszedłem w posiadanie TB w wersji ze wzmocnieniem (500gr). Jak na razie kapcia nie złapałem, ale zadowolony do końca nie jestem. Faktycznie opory toczenia są małe. Szczególnie słychać to na asfalcie. Opona jest prawie bezgłośna, czego nie można powiedzieć o Ra-Ra. W terenie już nie jest tak fajnie. Kilka razy na ostrym zjeździe czuć było, że przednie koło ma tendencję do uślizgu co skutecznie obniżyło prędkość. W piaskownicy to już zupełna porażka, zakopują się strasznie. Porównując TB do Racing Ralpha, uważam że te drugie są dużo lepszym wyborem w teren. Tym bardziej, że można znaleźć sztuki Ra-Ra grubo poniżej wagi 500gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 18 Września 2014 Udostępnij Napisano 18 Września 2014 ja szykuję się do zakupu burt-ów ale jakoś nie wiem która wersję wybrać... 435g kusi bardzo, ale ich papierowość przemawia za wersją z Race Guard... Ktoś może coś powiedzieć o tej lżejszej wersji jak z kapciami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lefty Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 Ja Ci nie powiem jak z lżejszą wersją, jednak już nawet w wersji z Race Guard widać przebicia po trudniejszym terenie (mleczko uszczelniające)... osobiście nie zaryzykowałbym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mant3z Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 Opona ma tragicznie wysoką ścieralność, przeciętna noga zajedzie ją w rok. Fajna ale dla bogatych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.