m1x3r3k Napisano 12 Września 2014 Napisano 12 Września 2014 Witam znalazłem 2 modele opon kenda, które z nich bd lepsze do jazdy tak 50 na 50 bo to zalezy od sytuacji tu podaje linki 1) http://allegro.pl/opona-26-x-2-35-kenda-k-929-kostka-5mm-i4580475413.html 2)http://allegro.pl/opona-kenda-k-rad-26x2-30-krad-30tpi-w-szachownice-i4597765609.html Chyba ze coś w podobnej cenie ale chciał bym żeby były szerokie. I jeszcze mam jedno pytanie jaka jest różnica między oponami drutowanymi a zwijanymi, oprócz wytrzymałości i wagi?
djzatorze Napisano 12 Września 2014 Napisano 12 Września 2014 No te 2 opony będą się zachowywać kompletnie inaczej. K-Rad to na miasto, asfalt, chodniki, dałaby radę w streecie. K-929 z kolei bardziej do lasu, na luźniejszą ściółkę itp. ale ten bieżnik wybitnie mi się nie podoba. Spore opory mogą być przy jeździe na wprost (może i dobre trzymanie), ale takie szpary między klockami przez całą szerokość opony mogą skutkować łatwiejszym wpadaniem w boczny uślizg. Myślę że warto dołożyć do zwijanych wersji, bo te co podałeś to straszliwe kloce (odpowiednio 850 i 995 g!). Maxxis robi dobre lacze które nie kosztują majątku.
m1x3r3k Napisano 12 Września 2014 Autor Napisano 12 Września 2014 Mam na opony 150 zł. Myślałem nad tymi do streetu ale jak by się zachowywały w lesie na utwardzonych ścieżkach a może jakieś propozycje z linkami żebym mógł obrazu obejrzeć.
djzatorze Napisano 12 Września 2014 Napisano 12 Września 2014 Powiedz najpierw czym i po czym będziesz jeździć. Stylów jazdy i nawierzchni jest od groma, tak jak i opon
m1x3r3k Napisano 12 Września 2014 Autor Napisano 12 Września 2014 Poruszam się na MTB w lesie dość agresywnie ale i na asfalcie chciałbym żeby miały niewielkie opory bo jeżdżę z dzieckiem w przyczepce. Ale nie chce cieniakow bo źle mi się na nich jeździ dlatego szukałem coś około 2.3. Wiec dlatego te Street owe wydawały mi się ok
djzatorze Napisano 12 Września 2014 Napisano 12 Września 2014 Agresywnie w lesie, czyli akurat to co lubię Na oponach do streetu w lesie nie ujedziesz za daleko, one przede wszystkim mają być długowieczne i równomiernie trzymające się asfaltu na całej powierzchni. Jeżeli już mają być takie szybkie i zwinne kosztem pewności trzymania, to szukaj opon z drobnym bieżnikiem. Ja jeżdżę na zestawie Crossmark 2.1 z tyłu i Larsen 2.0 z przodu (obie szerokie w praktyce na 50 i 48 mm). Są szybkie i coś tam trzymają, niskie opory toczenia... ALE. Nie trzymają tak jak bardziej klockowate opony, uślizgi się zdarzają, nawet czasem przedniego koła. Ja jednak taką jazdę lubię. Bardziej "leśne" Maxxisy to np. Ikon, Ardent, Ignitor - w kolejności na coraz luźniejsze podłoże. Jak chcesz uniwersalnej opony w las i masz możliwość wydania nieco większej kwoty no to GEAX Saguaro.
m1x3r3k Napisano 12 Września 2014 Autor Napisano 12 Września 2014 Dziękuję ci bardzo wrócę do domu to popatrzę
mklos1 Napisano 13 Września 2014 Napisano 13 Września 2014 Masz skrajne potrzeby, których nie da się ogarnąć jedną oponą. Schwalbe Smart Sam jest niezłym kompromisem. Spisuje się w lekkim terenie a na ulicy nie ma tak dużych oporów toczenia jak opony silnie ukierunkowane na jazdę terenową.
m1x3r3k Napisano 23 Września 2014 Autor Napisano 23 Września 2014 Kupiłem oponki geax Mountain Barro 2.1 wkoncu i jestem jak na razie zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.