Karolas Napisano 10 Września 2014 Napisano 10 Września 2014 Zakładam nowy temat. Widziałem dwa podobne tematy, ale już zamknięte, jednak nie dotyczyły typowo kamer poklatkowych. Chciałem poznać Wasze zdanie na temat zakupu kamery poklatkowej na rower? Wiem, że jest to droższy wydatek niż zwykła kamerka sportowa na rower. Na czym mi zależy. Po pierwsze wygoda: chcę mieć krótką relację z wyprawy rowerowej. Często wybieram się na długie szlaki. Nie chce mi się przeglądać kilku godzin nagrań i bawić w montaż filmu- nie znam się na tym. Chcę mieć gotowy, krótki filmik. Druga sprawa to jakość nagrań. Budżet nie może przekroczyć 1500zł. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.Decyzję muszę podjąć do końca września. Potem zapewne wydam już tą kasę na coś innego, jak nie kupię kamerki:)
Baikal Napisano 10 Września 2014 Napisano 10 Września 2014 jeżeli starczy Ci 120 Fps w 720P to GoPro Cie zadowolić powinno (3+BE) wersja z pilotem wifi możliwość podglądu na smartfonie, do tego power bank lub 2 bateria karta 32GB lub więcej class 10 oczywiście lub jakaś extreme Nagrywasz jako normalny filmik i w vegasie np spowalniasz
robertocarlos Napisano 10 Września 2014 Napisano 10 Września 2014 film,fotografia poklatkowa nie polega na zwalnianiu tylko na przyspieszniu zbyt powolnego procesu..Wykonuje sie w niej zdjecia w dluzszym odstepie czasowym a potem wyswietla w przyspieszonym tempie..
dran2 Napisano 10 Września 2014 Napisano 10 Września 2014 Każdy film możesz puścić w przyspieszonym tempie, nie potrzeba specjalnej kamerki. Przy przyspieszaniu potrzebujesz mniej danych a nie więcej jak przy zwalnianiu. Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!