mdhlodz Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Witam. Posiadam Treka X caliber, rama 21.5 z fabryczną sztycą 36,5cm (długość samej rurki). Sztyca wchodzi w ramę na 13cm. Ważę 92,5kg i podczas jazdy czasem słyszę jak rama pracuje. Dokładniej jej górna pozioma rurka. Zauważyłem, że pod nią są mikro pęknięcia farby. Czy to normalne czy powinienem mieć dłuższą sztyce aby głębiej weszła w ramę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Jak słyszysz że pracuje górna rura? Jeśli masz mikropęknięcia to jest spora szansa że to więcej niż lakier. W takim przypadku nawet jeśli kupisz sztycę o długości metra i włożysz ją aż do suportu to i tak będzie za późno. Wstaw zdjęcia tego miejsca lub pojedź do sprzedawcy, niech oceni, sfoci i w razie wątpliwości zapyta dystrybutora. Trek ma dobry system opieki gwarancyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdhlodz Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Słysze tj czasem trzaska podobnie jak niedokręcone siodełko. Sęk w tym, że rower ma wymieniony amor, hamulce, pedały, klamki i manetki więc już nie podlega gwarancji według gwarancji. Oczywiście mam wszystkie zdemontowane graty. Po fotce wygląda jakby to tylko farba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukeps Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Mogę się mylić ale to są chyba otarcia od pancerza?A ile rower ma czasu? Kiedy go kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdhlodz Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Kupiłem teraz przed wakacjami, ma przejechane 900km. Mnie to wygląda na wadliwy lakier ale sie nie znam dlatego pytam. Sztyca w ramie ma jeszcze zapas co do zaznaczenia producenta. Edyta: ale w sumie jak by był wadliwy lakier i by pękał przy pracy ramy to i z boku i z góry też by były slady...hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukeps Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Hmmm... no to nie wiem... Generalnie jeśli coś by się działo to prędzej na rurze podsiodłowej z pękającym lakierem.Pójdź do sklepu gdzie kupiłeś rower i niech Ci coś doradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdhlodz Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Nie ufam sprzedawcą, często odpychają od siebie problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukeps Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Jeśli jest to dobry sklep rowerowy to Ci pomogą a jeśl zbędą to napisz bezpośrednio do Treka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 No to jak chcesz rozwiązać problem jeśli nie pójdziesz do sklepu? Sprzedawca Treka nie musi odpychać ani przyciągać czegokolwiek - Trek oferuje także w Polsce bardzo dobrą opiekę gwarancyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdhlodz Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Sęk w tym, że rower ma wymieniony amor, hamulce, pedały, klamki i manetki więc już nie podlega gwarancji według gwarancji. Oczywiście mam wszystkie zdemontowane graty. Tak jak pisałem wyżej, już nie mam gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.