Skocz do zawartości

[2333 zł]Rower 29er MTB Silverback Sola 3


Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz, to dla niektórych taka sama wtopa jak założenie dzwonka ;)

 

Z drugiej strony patrząc, przy typowym zastosowaniu roweru MTB to nóżka potrzebna jest jak świni siodło, robi co najwyżej za dodatkowy zgarniacz błota i badyli albo może spowodować kuku rozkładając się gdy najmniej tego potrzeba - o ile oczywiście rower jest użytkowany do jazdy w terenie. Ale to temat na inną dyskusję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dzwonek jest obowiazkowy. Zakładają do roweru to co chcesz. Możesz nawet z niego choinkę zrobić i nic nikomu do tego. Wazne, aby spelnial Twoje a nie innych oczekiwania. Możesz sprawdzic w jakimś sklepie czy wejdzie np nóżka mocowana do ramy na tylnym trójkącie.

P.S. ja w swoim rowerze mam np zamiast dzwonka piszczaca żabę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

No i dzisiaj okazało się ze w ramach reklamacji rower należy wysłac na własny koszt, tak działa u nich serwis Door to door. Dzwoniłem że chciałem zgłosić iż Sola nie jest jednośladem lecz zostawia dwa ślady mimo iż nie zaliczył nawet najmniejszej wywroti itp. co nie przystoi na rower nie makrokeszowy, lecz pani poinformowała mnie iż nalezy rowerek wysłac na własny koszt, Rower zakupiłem 18 września, i zostałem zapytany dlaczego dopiero po roku zgłaszam takie problemy, a rower ma 2 lata gwarancji. Muszę ochłonąć i potem zobacze co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powalcz trochę - zgodnie z ustawą dot. zakupów przez internet koszty gwarancji pokrywa sprzedający - i do niego powinieneś uderzać. Wszelkie koszty - w tym koszty transportu do serwisu i powrotnego (chyba że zwracasz rower bo Ci nie pasuje w terminie 14 dni nie używany - wtedy koszt odesłania jest po stronie kupującego lub sprzedającego - zależnie od tego jak jest w regulaminie sklepu internetowego). Trochę informacji na ten temat jest tutaj, i bierz wszystko na piśmie - mailowa korespondencja jest ok później jakbyś chciał się przejść do rzecznika praw konsumenta.

W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient może zostać poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No i dzisiaj okazało się ze w ramach reklamacji rower należy wysłac na własny koszt, tak działa u nich serwis Door to door. Dzwoniłem że chciałem zgłosić iż Sola nie jest jednośladem lecz zostawia dwa ślady mimo iż nie zaliczył nawet najmniejszej wywroti itp. co nie przystoi na rower nie makrokeszowy, lecz pani poinformowała mnie iż nalezy rowerek wysłac na własny koszt, Rower zakupiłem 18 września, i zostałem zapytany dlaczego dopiero po roku zgłaszam takie problemy, a rower ma 2 lata gwarancji. Muszę ochłonąć i potem zobacze co dalej.

I jak sie sprawa potoczyła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...