Ruka Napisano 5 Września 2014 Napisano 5 Września 2014 Witam. Po tym, jak mój nowy rower ''zmienił'' właściciela po włamaniu do garażu, by móc dojeżdżać do pracy zmuszona byłam zainwestować w coś używanego i taniego. Takoż się stało. I tu pojawia się problem z oponami. Mimo napompowania na maksa, pod moim ciężarem uginają się (niespełna 60kg) i wygląda to jakby brakowało powietrza. Max. ich ciśnienie opisane to 0.25 MPa, ale wtedy to kompletne kapcie, na których nie da rady jechać, więc są podpompowane na 3 bary (kompresor na stacji i nożna pompka). Czy przyczyną takiego stanu rzeczy może być ich sparcienie? Nie wyglądają na popękane przy ucisku czy zjechhane, no ale nie znam się zbytnio. Dodam, że to opony Stomil Aligator 26x1.90, więc swe lata już mają. I, co polecacie ewentualnie nowego taniego, gdyż nie chcę inwestować w ten rower kasy, skoro na wiosnę czeka mnie pewnie zakup czegoś porządnego, więc tu wolę odłożyć kasę. Bo w szczęśliwe odnalezienie przestałam już wierzyć.
rodszyld69 Napisano 5 Września 2014 Napisano 5 Września 2014 Nie drogie i na miasto w sam raz http://www.######.pl/product-pol-6793-Opona-rowerowa-CST-26-x-1-90-C-1218.html?gclid=Cj0KEQjwvqWgBRChnMjQ7u7UzOUBEiQAooXvYR_AT8d-hdGm_9SYlXMEl_CWqJZTtps9eji9yQX2zdMaAuMK8P8HAQ
Ruka Napisano 5 Września 2014 Autor Napisano 5 Września 2014 Dzięku, tylko zapomniałam dodać, że nie jeżdżę tylko po asfalcie/kostce, ale zdążają się też ścieżki szutrowe i inne okołoleśne piaski.
talento259 Napisano 6 Września 2014 Napisano 6 Września 2014 No CST to bym się bał brać. Masz tu coś lepszej firmy http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-26-cali-559/p,opona-26x1-75-cali-kommuter-k1045-brazowy-bok-kenda,285992.html