pecet Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 Witam wszystkich. Strona jest poświęcona infrastrukturze rowerowej i około rowerowej zawartej na czytelnej mapce:- infrastruktura rowerowa-- podział według nawierzchni-- podział według rodzaju- stojaki/parkingi rowerowe; podział według rodzaju zabezpieczenia- sklepy i/lub serwisy rowerowe; dane kontaktowe- lokalizacje wypożyczalni roweru miejskiego- myjki ciśnieniowe- plany infrastruktury- aktualności oraz wydarzenia (z lokacją na mapie)- miejsca/budynki/lokalizacje przydatne rowerzystom możliwość pobrania lokalizacji w formie GPX:- sklepów/serwisów- stojaków/parkingów info o ilości/długości infrastrukturyinfo o budżecie obywatelskim powiązanym z rowerami w Lublinie dostępny kanał RSS z informacjami na bieżącodostępna wersja mobilna automatyczne przekierowanie lub mirl.cba.pl/m/ Serdecznie zapraszam na stronę oraz zgłaszanie informacji/propozycji na stronieAdres: mirl.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Obecnie zbieram informacje: Zbierałem się do tego tak od kwietnia, ale jak już udostępniają LRM to się spiąłem i coś się wyklarowało. Chciałem na stronce umieścić relacje dzielnice - centrum coś ala Wrocław. Prośba o opinie link. (kontakt, mail, priv, czy też na forum) Opis: Niebieski -> droga po infrastrukturze rowerowej (np. DDR, DDRiP, PDR, itp) Zieleń -> (ciemna => jasna) strefa zamieszkania, strefa tempo 30, jezdnia o małym natężeniu ruchu Jasny niebieski -> chodnik + T-22 Brązowy -> ścieżka, chodzi się ale nie jest oficjalnie chodnikiem, itp. Czarny -> jezdnia, o zwiększonym ruchu Szary -> chodnik Mniej więcej w takiej kolejności był dobierane rodzaje trasy. Podział jest względem kierunków geograficznych. Na razie brak łączników między trasami naniosę jak się wyklaruje. Przyda się też jako pokazanie głównych tras w mieście wraz z brakami, do uzupełnienia w przyszłości W kilku miejscach jest droga po chodniku, ale z racji braku możliwości wyznaczenia innej oraz mając na uwadze użytkowniku dopiero zaczynających (pokazanie że można bezpiecznie i szybko dotrzeć do centrum rowerem) takie a nie inne przebiegi. Z góry dzięki. ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Test na mapie danych z System Ewidencji Wypadków i Kolizji za okres od 2007 - 2013. Dane mają mocno przybliżoną lokalizację z racji tego że policjanci wpisują co chcą. Ale od 2014 mają obowiązek podawać lokalizację GPS, więc będzie dokładniej. Po włączeniu wszystkich warstw od razu widać ulice nieprzyjazne rowerzystom. Prośba o opinie link . (kontakt, mail, priv, czy też na forum) Opis: Niebieski -> zgrupowanie kilku zdarzeń (zależne od przybliżenia) Zieleń -> zdarzenie Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.