Skocz do zawartości

[Lublin,Świdnik,okolice] Mapa infrastruktury rowerowej


pecet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.
 
Strona jest poświęcona infrastrukturze rowerowej i około rowerowej zawartej na czytelnej mapce:
- infrastruktura rowerowa
-- podział według nawierzchni
-- podział według rodzaju
- stojaki/parkingi rowerowe; podział według rodzaju zabezpieczenia
- sklepy i/lub serwisy rowerowe; dane kontaktowe
- lokalizacje wypożyczalni roweru miejskiego
- myjki ciśnieniowe
- plany infrastruktury
- aktualności oraz wydarzenia (z lokacją na mapie)
- miejsca/budynki/lokalizacje przydatne rowerzystom
 
możliwość pobrania lokalizacji w formie GPX:
- sklepów/serwisów
- stojaków/parkingów
 
info o ilości/długości infrastruktury
​info o budżecie obywatelskim powiązanym z rowerami w Lublinie

dostępny kanał RSS z informacjami na bieżąco
dostępna wersja mobilna automatyczne przekierowanie lub mirl.cba.pl/m/
 
Serdecznie zapraszam na stronę oraz zgłaszanie informacji/propozycji na stronie
Adres: mirl.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Obecnie zbieram informacje:
 
Zbierałem się do tego tak od kwietnia, ale jak już udostępniają LRM to się spiąłem i coś się wyklarowało.
Chciałem na stronce umieścić relacje dzielnice - centrum coś ala Wrocław.
 
Prośba o opinie link. (kontakt, mail, priv, czy też na forum)
Opis:
Niebieski -> droga po infrastrukturze rowerowej (np. DDR, DDRiP, PDR, itp)
Zieleń -> (ciemna => jasna) strefa zamieszkania, strefa tempo 30, jezdnia o małym natężeniu ruchu
Jasny niebieski -> chodnik + T-22
Brązowy -> ścieżka, chodzi się ale nie jest oficjalnie chodnikiem, itp.
Czarny -> jezdnia, o zwiększonym ruchu
Szary -> chodnik
 
Mniej więcej w takiej kolejności był dobierane rodzaje trasy. Podział jest względem kierunków geograficznych. Na razie brak łączników między trasami naniosę jak się wyklaruje.
 
Przyda się też jako pokazanie głównych tras w mieście wraz z brakami, do uzupełnienia w przyszłości
W kilku miejscach jest droga po chodniku, ale z racji braku możliwości wyznaczenia innej oraz mając na uwadze użytkowniku dopiero zaczynających (pokazanie że można bezpiecznie i szybko dotrzeć do centrum rowerem) takie a nie inne przebiegi.
 
Z góry dzięki.
 
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
Test na mapie danych z System Ewidencji Wypadków i Kolizji  za okres od 2007 - 2013. Dane mają mocno przybliżoną lokalizację z racji tego że policjanci wpisują co chcą. Ale od 2014 mają obowiązek podawać lokalizację GPS, więc będzie dokładniej.
 
Po włączeniu wszystkich warstw od razu widać ulice  nieprzyjazne rowerzystom.
 
Prośba o opinie link . (kontakt, mail, priv, czy też na forum)
Opis: 
Niebieski -> zgrupowanie kilku zdarzeń (zależne od przybliżenia)
Zieleń -> zdarzenie
 
Z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...