zomg Napisano 4 Września 2014 Napisano 4 Września 2014 Znalazłem takie koła i info, że maksymalna waga użytkownika to 90kg. W jaki sposób mam to interpretować? Z logicznego punktu widzenia, powinno chodzić o wagę samego kolarza - a tu mam jeszcze 7kg zapasu, ale co z wagą roweru? Jest już jakaś wartość "wliczona" w ów limit? Nie będę się już wykłócał o graty typu płyny, jakiś plecak, robienie wheelie, gdzie obciążamy tylko jedno koło itd.
abstinent Napisano 4 Września 2014 Napisano 4 Września 2014 akurat w tym przypadku chodzi o obręcze, ew szprychy no trochę dużo 83 jak na crest'y sztywna rama ?
abstinent Napisano 4 Września 2014 Napisano 4 Września 2014 ogólnie te obręcze trzeba centrować z oponą, tak potrafi się "skurczyć" nie są złe patrząc na wagę sztywność etc teraz pytanie czy Tobie spasują rozumiem że do ostrego XC ?
zomg Napisano 4 Września 2014 Autor Napisano 4 Września 2014 Zdarzają się zjazdy po trasach z korzeniami, ale w takich miejscach raczej dość powolne, bo jeszcze skilla brakuje. Z reguły typowe leśne ścieżki, szuter, albo asfalt. Waga sobie spada wraz ze wzrostem doświadczenia.
wiater Napisano 4 Września 2014 Napisano 4 Września 2014 Waże 82 kg i złożyłem koła na arch ex - poczytaj na zagranicznych forach o pękających crestach 29" przy wadze > 80 kg
zomg Napisano 5 Września 2014 Autor Napisano 5 Września 2014 Trochę poczytałem i widzę, że opinie są różne - ktoś sobie uszkodził kkoła z tymi felgami, ważąc dużo poniżej limitu - http://forums.mtbr.com/29er-bikes/stans-crest-29-wheelset-front-wheel-fail-690836.html Tak samo można trafić na zadowolonych użytkowników, którzy ważą bliżej 90kg - http://www.thehubsa.co.za/forum/topic/131594-stans-notubes-ztr-crest-29er-performance/ Może to kwestia techniki - chociaż dobre jest mieć sprzęt, do którego ma się zaufanie.
abstinent Napisano 5 Września 2014 Napisano 5 Września 2014 u nas chłopaki jeżdżą na tym w lekkim enduro więc daje raczej radę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.