psiola Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Witam mam problem z aplikacją endomondo - nie wykazuje kcal spalonych podczas treningu. Kilometry, prędkość, trasa -wszystko jest jak należy. Sygnał gps też niby jest. Brak kcal dotyczy również innych dyscyplin. Nie jestem nowicjuszem, przejechałam już sporo km - nigdy nie miałam tego problemu. Stało się to nagle i nie mogę odnaleźć przyczyny Czy ktoś mógłby mi poradzić -co mogłabym zrobić by przywrócić te cyferki ? (Tak, wiem - endomondo oblicza niewymiernie kalorie. Wolę jednak niewymierne kcal od żadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Charvel Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Wiek i wagę w profilu masz wprowadzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bukakewarior Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Spróbuj jeszce raz wprowadzic wzrost i wagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psiola Napisano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Matoł jestem. Dzięki śliczne, juz wszystko gra )) jestes wielki. Waga się wyzerowała . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnoldzik Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Jeśli chodzi o kalorie to endo kłamie jak z nut zawyżając conajmniej o 75% faktycznie spalone kalorie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Po czym wnioskujesz rozbieżność na poziomie 75% ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...