haribofan Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Witam, Zakupiłem właśnie ramę szosową Triban T3 white w rozmiarze 57 i planuję na jej bazie zbudować swoją piewszą szosę. Poza ramą mam jeszcze kierownicę klamki i widelec, konkretnie: - kierownica Bontanger vr-c race 42 - klamkomanetki Shimano Tiagra st 4500 (double) - widelec cx-one - pedały spd (shimano, nie pamietam modelu) - komplet nowych linek i pancerzy Pierwotny pomysł był taki, aby ożenić CX-ONE z ramą T3, usunąć pivoty V-brakeów i zainstalować BB5 Road. Pytanie do Was, czy taki połączenie ma rację bytu? BB5 road ponoć dedykowane do klamkomanetek szosowych. Inne wyjście to dokupienie innego widelca stricte szosowego (dodatkowe koszty). Oryginalny widelec można pewnie gdzieś wyrwać za nieduże pieniądze. Który wybór będzie lepszy? w następnej kolejności będę potrzebował dokupić: - suport - korba - stawiam na 50x34 - kaseta 11x25 (może 28, a może inna?) - łańcuch - przerzutki - koła - oponki - stery Posiadane klamkomanetki do pewnego stopnia zawężają wybór niektórych pozostałych elementów i myślę, że tego bym się trzymał. Prośba po pierwsze o opinię nt. zastosowania widelca CX oraz dobór pozostałych elelmentów. Preferował bym elementy używane, tam gdzie to ma sens -koła,przerzutki, hamulce korba (ewentualnie widelec) - ale w granicach rozsądku i w tej kolejności kaseta, łańcuch, suport, stery - nowe. pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.