mdhlodz Napisano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 Mam pytanie. Myślałem, że po upadku mam zósemkowane koło pojechałem na serwis powiedzieli, ze to opona źle jest ułożona. Poprawili mi oponę dając większe ciśnienie i kombinując "na mydełko". po 30 min od wyjechania złapałem kapcia. Wróciłem. Wymienili mi dętkę. Następnego dnia znów złapałem kapcia, na obydwu dętkach dziura była w tym samym miejscu od strony felgi. Czy możliwe że wpakowali mi jakiś piach itp do środka czyli pod felgę i on zrobił mi dziurę? Było trochę tam syfu. Skleiłem dętkę, przetarłem wewnętrzną stronę felg b. drobnym papierem ściernym. Umyłem wnętrze felgi. Zdjąłem taśmę, która izoluję dętkę od szprych i też umyłem. Zmontowałem wszystko i opona znów źle wygląda, jak zósemkowane koło. Jak to naprostować? Co mam zrobić by znów nie mieć takiej dziury? Skąd te kapcie? KołaPrzednia piasta ze stopu Formula DC20; tylna piasta ze stopu Formula DC22 z obręczami z 36 otworami Bontrager AT-550OponyBontrager XR1, 29x2,20" przód, 29x2,0" tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rero Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Przyczyną w oponach może być zerwany oplot, i już opona nie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdhlodz Napisano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Czyli co opona do wyrzucenia? Kurdę nowy rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinCh Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 Obejrzyj czy rant opony równo wchodzi w obręcze z obu stron - niektóre opony po prostu lubią się źle układać, spróbuj spuścić powietrze, podpompować lekko, ułożyć trochę oponę, dopompować, ułożyć, dopompować.... Jeśli dziury masz zawsze od felg i zawsze w tym samym miejscu, obejrzyj felgi w tych miejscach, poszukaj pod palcem czy nie masz jakiejś zadry na obręczy, na taśmie, czy jakaś szprycha nie wystaje nadmiernie itp. Jeśli dziury trafiają się w losowych miejscach, a już upewniłeś się, że nie lata Ci tam w środku jakiś kamyczek,spróbuj natalkować - przez kilka miesięcy łapałem gumy na nowym rowerze co 50-100km i dopiero talkowanie wnętrza opon załatwiło problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.