Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co masz na myśli że amor wygląda w środku cacy ? Ją mam konkretne pytanie nie o amor tylko o to czy powierzchnia komory powietrznej nie jest porysowana. Chodzi mi o ścianę z którą stykają się i po której pracują te dwa oringi na tłoku. Taka informacje jest potrzebna żeby wykluczyć uciekanie powietrza. Spójrz pod światło w komorę powietrzną i napisz czy jest idealnie gładka l.

Sprężyna stalowa obdarta ? Na jej pracę raczej to nie wpłynie. Pytanie o co rysowała, może o ścianę komory powietrznej ?

Napisano (edytowane)

No to wlasnie miałem na myśli ze nie jest porysowana każda scianka nie ma śladów a całość oprócz oleju ktory ostatnio dolalem jest wypacana smarem wiec amor nie pracował na sucho

Sprezyna musiała ocierać o sciankę ale wyglada na to ze scianka była twardsza od sprezyny bo nie ma innej opcji.

Edytowane przez Bolunio
Napisano

Chwilowo jestem poza domem wiec dzis juz nie bede wam zawracał zada na wieczór. Jutro za dnia zrobie foto i wyraźnie sie przypatrze na ten trzpień. Dzieki wielkie za podpowiedzi

Napisano

Nooo ja praktycznie padłem na pysk bo byłem pewny że pod gwintem będzie jakas uszczelka a i trzpień ze sprężyną wyjme

z jakimś ustrojstwem ktory bedzie posiadał jakieś oringi a tu mym oczom ukazala się chińszczyzna która nie wiem jakim cudem

trzyma takie ciśnienie :)

No nic jutro z rana zabieram sie za poszukiwania oringów no i przypatrze się dobrze czy faktycznie

trzpień jest prosty. Ale już czuje że to sie skonczy śmietnikiem i będzie trzeba szukać czegoś innego na

następny sezon.

Napisano (edytowane)

Oglądałem dzis dokladnie ten swożeń i jest prosty tylko sprezyna na nim sie lekko przesunęła względem jednej strony. Dzis znalazlem oringi wszystko złożyłem do kupy. Zobaczymy co bedzie ale na razie jakos nie podoba mi sie praca widelca jakis taki toporny. Jak bedzie trzymał ciśnienie to chyba znow podleje kilka kropel oleju w lewą komore. Jeszcze małe pytanie odnośnie ciśnienia na moje 75 kg ile powinienem wrzucić w amortyzator ?

Edytowane przez Bolunio
Napisano

Ok zrobilem dzis 30 km na trasie lesnej i nie widze ubytku powietrza. 

Zobaczymy co pokażą kolejne dni a odnosnie tego SAG to jeśli mam skok 100 mm 

to ustawiam ugięcie pod swoją wage na okolo 25-30 mm gdy siedze na rowerze

i jestem oparty o kierownice ? dobrze mówie ?

Napisano (edytowane)

Nie no bez tego oleju w lewej ladze jest troche toporny ale to chyba urok tych RSTków.

Może toporny to za mocno powiedziane ale mogłby być nieco mniej sztywny

Jutro podleje olejem i pewnie znów wróci poślizg

Edytowane przez Bolunio
Napisano

Na uszczelki wazelina,

do goleni olej od dołu 15W lub 10W po 15 ml,

do komory powietrznej 3-4 ml oleju przekładniowego lub 15 W i będzie dobrze.

Napisano

jeśli chodzi o skok to staram się korzystać z większości moich 100mm

nie patrzę na sag, tylko na max ugięcie

trzeba pamiętać o rezerwie na nie miłe niespodzianki

w moich filmach jest mój widelec, ciut za mało było powietrza jak kręciłem, ale tak to mniej więcej u mnie wygląda

 

 

 

Napisano

Można rozruszać ten amortyzator, wystarczy usunąć część górnego korka komory powietrznej (tą rurkę z tłokiem na końcu zostawiając sam korek z wentylem) dzięki temu powiększy się komora powietrzna.

Już taki zabieg na forum był robiony.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...