andruszak Napisano 28 Sierpnia 2014 Napisano 28 Sierpnia 2014 Witam Proszę Was o szybką i rzeczową ocenę obu rowerów pod kątem przeznaczenia/ ramy,waga,koła/specyfikacja fabryczna,oba na kompl. Ultegrze 6800 /22biegi/ Czy możliwe jest że Defy Advanced 1 /2014/ jest droższy niż TCR z /2015/ który dopiero niedługo będzie na rynku w cenie 1799Euro Ile kosztował model TCR z 2014r? Który byście wybrali? Mozliwe że Defy jest droższy? /moze dlatego ze kaseta i lanuch tez Ultegry/ Dziękuję za odpowiedzi i pomoc Specyfikacje obu rowerów: TCR ADVANCED 1 LTD /2015r- dostępny za ok miesiąc w cenie 1799euro/ COLORS Black/White FRAME AdvancedGrade Composite FORK AdvancedGrade Composite, Hybrid OverDrive Steerer COMPONENTS HANDLEBAR Giant Contact STEM Giant Connect, ±8degree rise SEATPOST Giant Vector Composite SADDLE Giant Performance Men's, Manganese rails PEDALS N/A DRIVETRAIN SHIFTERS Shimano Ultegra, 11speed FRONT DERAILLEUR Shimano Ultegra, 11speed REAR DERAILLEUR Shimano Ultegra, 11speed BRAKES Shimano Ultegra BRAKE LEVERS Shimano Ultegra CASSETTE Shimano 105 1128, 11s CHAIN KMC X11L CRANKSET Shimano Ultegra 34/50 BOTTOM BRACKET Shimano, Press Fit WHEELS RIMS Giant PR2 HUBS Giant Performance Tracker Road, Sealed Bearing SPOKES Sapim Race TIRES Giant PSL1, Front and Rear Specific, 700x23 DEFY ADVANCED 1 /z 2014r/ ok.2000euro COLORS Matte Composite/Silver/Black, Matte Blue/Red/Black FRAME Advancedgrade composite, electronic ready FORK Advancedgrade composite, fullcomposite OverDrive 2 steerer SHOCK N/A COMPONENTS HANDLEBAR Giant Contact, 31.8mm STEM Giant Contact, OverDrive 2 SEATPOST Giant Vector Composite SADDLE Fi'zi:k Aliante Delta, MG rails PEDALS N/A DRIVETRAIN SHIFTERS Shimano Ultegra FRONT DERAILLEUR Shimano Ultegra REAR DERAILLEUR Shimano Ultegra BRAKES Shimano Ultegra BRAKE LEVERS Shimano Ultegra CASSETTE Shimano Ultegra 11x28, 11speed CHAIN Shimano Ultegra CRANKSET Shimano Ultegra, 34/50 BOTTOM BRACKET Shimano Press Fit WHEELS RIMS Giant PSL1 WheelSystem HUBS Giant PSL1 WheelSystem SPOKES Giant PSL1 WheelSystem TIRES Giant PSL1, front and rear specific, 700x25, folding OTHER EXTRAS RideSense W Defy kaseta i łańcuch jest równiez Ultegry, w TCR od 105 i KMC. Defy był tylko w malowaniu niebieskim-mat,z cieniowano na pomaranczowo ramą poziomą Co wybieracie ??
barbapapa11 Napisano 28 Sierpnia 2014 Napisano 28 Sierpnia 2014 Defy jest niby bardziej dla amatorów, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja osobiście wybralbym tcr'a.
tobo Napisano 28 Sierpnia 2014 Napisano 28 Sierpnia 2014 Nowa ultegra działa lepiej niż grupy Shimano 2x10, jeśli zwracasz uwagę na osprzęt to zdecydowanie ultegra 2x11.
Rulez Napisano 28 Sierpnia 2014 Napisano 28 Sierpnia 2014 Według podanej specyfikacji obydwa mają Ultegrę 2X11 ... Są to rowery do różnych zastosowań, Defy zdecydowanie do amatorskiej, "turystycznej" jazdy szosowej, TCR jest "ścigancki", radzę nie pytać na forum tylko zdecydowanie przejechać się na obydwu rowerach, pozycja na nich przy tym samym rozmiarze będzie zdecydowanie różna, różnie będą się też prowadziły. Wybierz ten który bardziej ci przypasuje.
MarcinGoluch Napisano 28 Sierpnia 2014 Napisano 28 Sierpnia 2014 Chłopaki powyzej napisali chyba wszystko. Defy to bardziej turystyka i xwegieo jak dobrze kojarze to t600 a tcr geo bardziej do scigania i wegiel t700+ 2cm na dlugosci.
andruszak Napisano 29 Sierpnia 2014 Autor Napisano 29 Sierpnia 2014 Według podanej specyfikacji obydwa mają Ultegrę 2X11 ... Są to rowery do różnych zastosowań, Defy zdecydowanie do amatorskiej, "turystycznej" jazdy szosowej, TCR jest "ścigancki", radzę nie pytać na forum tylko zdecydowanie przejechać się na obydwu rowerach, pozycja na nich przy tym samym rozmiarze będzie zdecydowanie różna, różnie będą się też prowadziły. Wybierz ten który bardziej ci przypasuje. Chodzi o to że nie mam możliwości sprawdzenia żadnego z nich w pobliżu miejsca zamieszkania.Mam 191cm, noga 91-92cm, waga93kg- więc widzicie że rasowym ścigaczem nie jestem a rowerem jeżdżę 4-5 razy tygodniowo po ok 80km, i sporadycznie w jakimś maratonie rowerowym. Więc XL śmało w obu modelach mogę brać?
pato Napisano 29 Sierpnia 2014 Napisano 29 Sierpnia 2014 Witam to może ja się podepnę pod temat, może wiecie czym jest spowodowana podwyżka rowerów Giant Defy 1, model 2014 kosztuje 4200 a model na 2015 rok 4600, czy może jest to spowodowane wyższym popytem ?
Rulez Napisano 29 Sierpnia 2014 Napisano 29 Sierpnia 2014 Chodzi o to że nie mam możliwości sprawdzenia żadnego z nich w pobliżu miejsca zamieszkania.Mam 191cm, noga 91-92cm, waga93kg- więc widzicie że rasowym ścigaczem nie jestem a rowerem jeżdżę 4-5 razy tygodniowo po ok 80km, i sporadycznie w jakimś maratonie rowerowym. Więc XL śmało w obu modelach mogę brać? Zakup któregokolwiek z nich bez przymiarki jest delikatnie pisząc śmieszny, niestety nie da się dobrać roweru wirtualnie . Jeżeli nie możesz przymierzyć w pobliżu, to przymierz dalej ...
paulsen Napisano 29 Sierpnia 2014 Napisano 29 Sierpnia 2014 Witam to może ja się podepnę pod temat, może wiecie czym jest spowodowana podwyżka rowerów Giant Defy 1, model 2014 kosztuje 4200 a model na 2015 rok 4600, czy może jest to spowodowane wyższym popytem ? Chęcią zysku. Nowy Defy ma korbę Gossamera, a nie Shimano 105, dalej takie sobie hamulce Tektro, kokpit własny Gianta oraz nieciekawe koła.
andruszak Napisano 30 Sierpnia 2014 Autor Napisano 30 Sierpnia 2014 Zakup któregokolwiek z nich bez przymiarki jest delikatnie pisząc śmieszny, niestety nie da się dobrać roweru wirtualnie . Jeżeli nie możesz przymierzyć w pobliżu, to przymierz dalej ... Z pewnościa masz rację...- już jechałem ponad 100km specjalnie na bikefiting Gianta- niestety bez przymiarki konkrenych modeli,których już nie ma.Wiem że XL będzie dobry dla Defy ,a dla TCR lepsza byłaby L bo jest dłuższy.Ot i wszystko.No i osprzęt , ikomfort chyba bardziej przemawia za Defy
michalpv2 Napisano 30 Sierpnia 2014 Napisano 30 Sierpnia 2014 Podepnę się pod temat: wie ktoś gdzie w Łodzi (ew Kaliszu) mogę przymierzyć się do Gianta TCR advanced (2014 bądź 2015) - karbon i do któregoś Defy w rozmiarze M? Akurat w przyszłym tygodniu będę w Łodzi, a w moim miasteczku nie mam możliwości przymierzenia się do tych rowerów.
andruszak Napisano 30 Sierpnia 2014 Autor Napisano 30 Sierpnia 2014 juz jest po prezentacji w NiemczechTCR ADVANCED 1 LTD 2015R - CENA 1799EURO-łańcuch i kaseta gorsze niż w Defy z 2014 który mnie interesuje SIZES XS, S, M, ML, L, XL COLORS Black/White FRAME AdvancedGrade Composite FORK AdvancedGrade Composite, Hybrid OverDrive Steerer COMPONENTS HANDLEBAR Giant Contact STEM Giant Connect, ±8degree rise SEATPOST Giant Vector Composite SADDLE Giant Performance Men's, Manganese rails PEDALS N/A DRIVETRAIN SHIFTERS Shimano Ultegra, 11speed FRONT DERAILLEUR Shimano Ultegra, 11speed REAR DERAILLEUR Shimano Ultegra, 11speed BRAKES Shimano Ultegra BRAKE LEVERS Shimano Ultegra CASSETTE Shimano 105 1128, 11s CHAIN KMC X11L CRANKSET Shimano Ultegra 34/50 BOTTOM BRACKET Shimano, Press Fit WHEELS RIMS Giant PR2 HUBS Giant Performance Tracker Road, Sealed Bearing SPOKES Sapim Race TIRES Giant PSL1, Front and Rear Specific, 700x23, Foldin
Rulez Napisano 30 Sierpnia 2014 Napisano 30 Sierpnia 2014 Z pewnościa masz rację...- już jechałem ponad 100km specjalnie na bikefiting Gianta- niestety bez przymiarki konkrenych modeli,których już nie ma.Wiem że XL będzie dobry dla Defy ,a dla TCR lepsza byłaby L bo jest dłuższy.Ot i wszystko.No i osprzęt , ikomfort chyba bardziej przemawia za Defy Diabeł właśnie tkwi w szczegółach, rama niby tylko 1 cm. krótsza, jednak główka ramy w TCR rozm - L jest o 4 cm niższa, co daje zupełnie inną pozycję na rowerze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.