MalyPiksel Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 Możecie polecić jakąś szosę którą mógłbym zakupić do 1000 zł ? Mam 175 cm wzrostu i 55 kg wagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 W tym budżecie to szukaj w używkach na Twój wzrost myslę że rozmiar 54-56 cm będzie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalyPiksel Napisano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 W tym problem że kompletnie nie znam się na osprzętach, jest to moja pierwsza szoszówka. Co myslisz o tym? http://allegro.pl/carrera-virtuoso-roz-m-aluminium7005-shimano-sora-i4530113095.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 Ogólnie w stanie złym nie jest, zębatki w korbie jeszcze nakręcą km. Stan kasety nie wiadomy - brak dokładnych zdjęć to samo z obręczami. Ile jest wart to , zależy jak wszystko w nim jest sprawne to myslę 700-800 zł. Wideł za pewne aluminium, może pójśc taniej, ciężko jest jednoznacznie podac cenę używki. Ale myślę ze M może być za małą dla Ciebie tu http://www.halfords.com/cycling/bikes/road-bikes/carrera-virtuoso-road-bike-2011-2012-medium-51cm podają że ten rozmiar jest max do 175 cm. Ale nie wiadomo czy rozmiarówka tych rowerów jest podobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalyPiksel Napisano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 Aha, a widziałeś może gdzieś na sprzedaż inną szoszówke do 1000 zł którą mógłbyś wstępnie polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...