Jerycho7 Napisano 23 Sierpnia 2014 Napisano 23 Sierpnia 2014 Witam, od jakiegoś czasu szukam cieszącego moje oko ostrego koła. Jestem dość wybredny, jednak znalazłem coś dla siebie. Po przeliczeniu za ok. 1500zł. Pojawiła się jednak problem, znalazłem, ale daleko. Jak widzicie w linku, jest to sklep angielski bodajże, sprowadzenie kosztuje i traktuje je jak ostateczność. Jest jakiś polski dystrybutor rowerów tej firmy? Jeśli nie rower to może dostępne są na miejscu chociaż podzespoły z których złożę całość. Może jakieś sklepy rowerowe ściągają z zagranicy takie rowery. A jak już wszystko zawiedzie może orientujecie się gdzie dostanę coś podobnego, ale w Polsce. Proszę o opinię przedstawionego roweru przy okazji. http://www.bricklanebikes.co.uk/6ku-complete-bike-dallas
Keke Napisano 26 Sierpnia 2014 Napisano 26 Sierpnia 2014 Za 1500zł możesz samemu zbudować dużo fajniejsze OK
askryptor Napisano 26 Sierpnia 2014 Napisano 26 Sierpnia 2014 Spawana rama - obrzydlistwo. Opony - bez komentarza. Ogólnie bieda. Za 1500 zrobiłbym sobie lepszą i ładniejszą maszynkę.
Jerycho7 Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Napisano 26 Sierpnia 2014 A co do części tej firmy. Z nich można coś złożyć, czy polecacie jakąś inną?
askryptor Napisano 27 Sierpnia 2014 Napisano 27 Sierpnia 2014 BLB tak samo jak Csepel i masa innych marek to zwykłe, najtańsze chińczyki z kontenera + naklejka. Przepatrz sobie katalogi producentów ślących części w świat z Shenzhen, a dowiesz się kto wyprodukował obręcze, korby, mostki, itd. Tak czy inaczej jeździć się da.
Jerycho7 Napisano 27 Sierpnia 2014 Autor Napisano 27 Sierpnia 2014 Gdybym chciał złożyć ok z części jednej firmy (tak wydaje mi się najlepiej, choć mogę się mylić) to jaką polecasz prócz wyżej wymienionych najtańszych chińczyków? Najlepiej żeby była osiągalna w Polsce i nie tak kosmicznie droga (całe ok za 1500-2000 zł ) Skusiłbym się oczywiście też na kompletne ok w tej cenie.
askryptor Napisano 27 Sierpnia 2014 Napisano 27 Sierpnia 2014 Jedna marka =! jeden producent. Nierozumiem czemu miałoby to być lepsze rozwiązanie. Korby w BLB i Cseplu to Prowheele (troche miękkawe i przy ostrzejszej jeździe stosunkowo szybko się "przekręcają". Chodzi o kwadrat). Obręcze są od tego samego producenta co Swift Arriv, ramy to chińskie, stalowe masówki (w najtańszych wersjach rowerów). Suporty i gwiazki to Neco, a ze sztycami, mostkami i innymi partsami jest podobnie. Jedyna wartość dodana to naklejki, grawerki laserowe albo inne znaki markowe. Zresztą co kto lubi. Ja poszedłbym w dobre CrMo albo alu Alana (jeśłi chodzi o ramę) i inne "kultowe" częśći. Za 2000 można złożyć sobie coś takiego: http://velospace.org/node/23391 Osobiście niepodoba mi się mieszanka retro z wykokim stożkiem, dlatego jeśli już miałbym zastosować pancerne koła to i tak zrezygnowałbym z tanich, stalowych, ale markowych wyrobów i kupił jakieś używane alu. Do tego dokupił 50cm obręcze i wysłał do proszkowania. Reszta praktycznie dowolna. Ale to tylko moje, osobiste zdanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.