abstinent Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) praktycznie da się, fox niby pisze że nie wolno co myślicie ? http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Travel_change_32mm.pdf zrobiłem u siebie wszystko działa ale jest taki stuk jak całkiem puszczę kierownicę po ugięciu Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez abstinent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 jak stuka to coś jest nie tak chyba prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Tłumik nie wydaje długością ja u siebie wydłużałem do 120mm i musiałem wywiercić dziurkę na 115mm i wtedy było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) długość jest raczej ok blokada, rlc, tłumienie działa ok tylko to mocne odbicie ze stuknięciem... nagrałem film, powietrza więcej dałem bo lepiej słychać http://youtu.be/uNB9ZGrXsCg jednak tłumik prawdopodobnie jest za krótki o ok 3-5mm dałem na 100 i odkręciłem tłumik od góry da się wyciągnąć na 2 cm ale z biedą tak więc... jeszcze drażni mnie delikatne pukanie ja go naciskam szybko od samej góry nie mam już pomysłów co to może być na pewno laga z komorą powietrzną ja ktoś ma pojęcie i pomysł to proszę o pw Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez abstinent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 edit taki o to problem dokładnie http://youtu.be/NIo4ysMxJNo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 22 Sierpnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Dolne śruby dobrze skręcone? Sprężyna negatywna ułożona prawidłowo? Tłumik odpowietrzony jak należy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 wszystko ok w sumie trzy razy go rozbierałem na pewno wina spr. powietrznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 22 Sierpnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Spreżyna powietrzna sama w sobie raczej nie stuka. Jeśli już to tylko układ stalowej sprężyny negatywnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 chodzi mi o całość lagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duddiee Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Ostatnio też powiększyłem skok w moim amortyzatorze (FOX 32 RLC 100mm 2007), pierwsza próba przełożenie pinu na 120 mm i potwierdzam stukanie przy rozprężeniu (SZTYCA TŁUMIKA PO PROSTU JEST ZA KRÓTKA) Poradziłem sobie wiercąc nowy otwót miedzy pozycją 100 a 120mm, teraz nic nie stuka a skok (mierzony od uszczelki do korony) to 117 mm Przy okazji tej operacji zrobiony został PUSH MOD Odnośnie stuków przy szybkiej kompresj to odpowiadać za to mogą gumowe uszczelki, podkładki na dnie obu goleni, po prostu sztyce mogły w nie nie trafić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerzychiller Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Witam,Podłączę się tutaj, aby nie robić nowego tematu. Serwisowałem ostatnio swojego widła (Float RLC 130 mm, pewnie okolice 2006r), po raz pierwszy wg tego poradnika Poradnik wiadomo, bardzo dobry, jednak po zrobieniu wszystkiego tak jak na powyższym filmiku, amor jeszcze bez powietrza, trzyma wysokość około 10cm, i za nic nie chce wyciągnąć sie bardziej (jak lekko go wyciągam sam, to tak jakby jakas sprężyna go trzymała...)Trochę mnie to martwi, gdyż na mój chłopski rozum powinien bez problemu wyciągnać się bardziej, skoro samego skoku ma 13cm.Mam w związku z tym pytanie czy jest to normalne, oraz czy mogę go bez obaw zacząć pompować, czy może coś lezy nie tak??Z góry przepraszam, jeżeli pytanie jest zbyt laickie, jednak każdy ma kiedyś swój pierwszy raz, a w mojej okolicy niestety nikt się na tym nie zna...Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 30 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Możesz go"wcisnąć" ? Jeśli tak, to spróbuj kilka razy go po uginać,ale z wyczuciem- może tłumik jest zapowietrzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerzychiller Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Wcisnąć mogę go ale nie do końca... tak z 4cm zostaje... Dodam tez że to wciskanie również odbywa się z oporem, tak jakby był już trochę napompowany, jednakże nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 30 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Pytanie nr 1- Ile wlałeś oleju do tłumika i czy go przed wymianą opróżniłeś? Pytanie nr 2- czy wkładając tłumik miałeś go w pozycji otwartej ( Open)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerzychiller Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Przepraszam, że tak długo ale skorzystałem z kilku dni wolnego z dala od internetów )Co do pytań to nr 1 - oleju dokładnie tyle ile we volumach każą, 160 w komore z tłumikiem i zgodnie z powyższym filmikiem opróżniłem go ile się dało.nr 2 - natomiast, szczerze się przynaje że nie mam pojęcia. Wszystkie regulacje przed rozkręcaniem zostały wyłączone (przekręciłem wszystko w lewo), jednak nie wiem czy to to o co pytasz.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerzychiller Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 To jeszcze raz ja :-)Otóż, napompowałem amortyzator i ochoczo wrócił do swojej pierwotnej wysokości, jednak jak zamontowałem pokrętła na tłumiku, to nie dość że to ostatnie - od tłumienia powrotu, czerwone, odstaje trochę za wysoko, to nie daje się przekręcić...;/ Czy ma ktoś jakieś pomysły z dlaczego tak się stało?Z góry dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Jeżeli chodzi o problem z brakiem możliwości rozprostowania amora bez powietrza to jest to normalne - trzyma sprężyna negatywna. Po napompowaniu siła generowana przez sprężynę powietrzną jest większa od siły generowanej przez negatywną i amor wraca do pełnego wyprostu. Odnośnie pokręteł to coś musiałeś źle złożyć - poszukaj w sieci instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerzychiller Napisano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 Tak, właśnie, napompowałem i siedzi normalnie, a co do pokręteł, to podczas odkręcania capa, nie trzymałem go i się zbyt mocno skręcił i zblokował. Trochę siły i po krzyku. Dzięki za odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.