dejf Napisano 20 Sierpnia 2014 Napisano 20 Sierpnia 2014 hej, poniżej znajdują się linki do rowerów, które wzbudziły moje zainteresowanie w kontekście zakupu nowej maszynki all mountain. http://sklep.sportpr...n-red-2014/6511 http://sklep.sportpr...white-2014/8025 http://sklep.sportpr...-grey-2014/6951 http://sklep.sportpr...-r.-182013/3643 http://sklep.sportpr...black-2014/7519 będę wdzięczny za komentarze co sądzicie o powyższych, jakie są przewagi jednego nad drugim, etcZ góry dzięki za opinie! Pozdrawiam, DL
dam79iano Napisano 20 Sierpnia 2014 Napisano 20 Sierpnia 2014 https://www.canyon.com/_pl/mountainbikes/bike.html?b=3572 proponuje ten;)
Mod Team durnykot Napisano 20 Sierpnia 2014 Mod Team Napisano 20 Sierpnia 2014 Kjub ma teoretycznie najgorsze zawieszenie ( sprzętowo), Merida OneTwenty ma bardzo proste ,jednozawiasowe zawieszenie,które szału nie robi- po prostu działa i tyle,Cannon byłby OK,ale z tłumikiem DYAD, a nie X-Fusion,,Merdia One Fourty ma nowe ( dla Meridy) zawieszenie z tymczasowym punktem obrotu ( coś trochę podobnego do Santa Cruz), Ghost to typowy czterozawias. Sprzętowo Ghost jest najlepiej złożony i w niego bym celował.
dejf Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Napisano 20 Sierpnia 2014 o kurczaki, to wygląda naprawde dobrze ))jakieś komentarze panowie PROsi? https://www.canyon.com/_pl/mountainbikes/bike.html?b=3572 proponuje ten;)
Mod Team durnykot Napisano 20 Sierpnia 2014 Mod Team Napisano 20 Sierpnia 2014 Dostępność Canyona- 41-42 tydzień- czyli przełom września-października. Poza tym Ghost ma kompletny osprzęt XT ( łącznie z piastami) i nieco lepszą geometrię ( choć to kwestia gustu). Teoretycznie Canyon będzie zwrotniejszy,z kolei Ghost będzie lepiej zjeżdżał. Ghost ma liniową charakterystykę zawieszenia,Canyon ma bardziej progresywną . Konkludując- Canyon jest IMO bardziej maratoński, a Ghost - bardziej komfortowo-turystyczny.
caynon Napisano 20 Sierpnia 2014 Napisano 20 Sierpnia 2014 http://www.canyon.com/_pl/mountainbikes/bike.html?b=3183 Troche ponad 8 ale mozna u nich za cene netto kupic wyjdzie ponizej 7.000zl tu masz za 2000 euro netto http://www.canyon.com/_pl/mountainbikes/bike.html?b=3186
dejf Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Napisano 20 Sierpnia 2014 to jeszcze pytanie w temacie Canyon'a będące jednocześnie od zarania dziejów dylematem każdego kto bierze to pod uwagę: Rama Carbon czy aluminium? CF czy AL w tej specyfikacji oraz za tą cenę? warto dopłacać do tego http://www.canyon.com/_pl/mountainbikes/bike.html?b=3186 te 3k ? jaki będzie mieć to wpływ na charaktertykę zjazdów/podjazdów?
caynon Napisano 20 Sierpnia 2014 Napisano 20 Sierpnia 2014 dejf za tego zaplacisz 8000 zl wystarczy ze zadzwonisz i powiesz ze chcesz kupic po cenie netto ja swoj tez tak u nich kupilem
dam79iano Napisano 20 Sierpnia 2014 Napisano 20 Sierpnia 2014 http://www.forumrowerowe.org/topic/151126-zakup-roweru-na-firmezwrot-podatku/ nie jest to takie proste zwłaszcza jak sie nie ma firmy...poza tym czym droższy rower tym więcej podejrzeń; )
dejf Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Napisano 20 Sierpnia 2014 Panowie zostawmy podatki w spokoju i skupmy się na rzeczach ważnych Ponawiam pytanie: CF czy AL? Carbon czy Alu?
turysta Napisano 20 Sierpnia 2014 Napisano 20 Sierpnia 2014 Pamiętaj, że rama jest najważniejsza w rowerze. Wszystko inne z biegiem czasu można zmienić. Jeżeli stać Cię na to aby wydać 10 tys to dlaczego nie,
dejf Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Napisano 20 Sierpnia 2014 czyli carbon jest zawsze i bezapelacyjnie lepszy niż alu? rozumiem, że geometria nawet jeśli lekko odmienna to carbon lepszy? zresztą to i tak akademicka dyskusja bo cały stock wyprzedany...
turysta Napisano 20 Sierpnia 2014 Napisano 20 Sierpnia 2014 Nie zawsze. Tani karbon będzie gorszy od dobrego aluminium.
dejf Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Napisano 21 Sierpnia 2014 to jeszcze pytanie o koła: 27,5 czy 29? jak wpływa to na charakterystykę prowadzenia/zjazdów/podjazdów? Pamiętaj, że rama jest najważniejsza w rowerze. Wszystko inne z biegiem czasu można zmienić. Jeżeli stać Cię na to aby wydać 10 tys to dlaczego nie,
turysta Napisano 21 Sierpnia 2014 Napisano 21 Sierpnia 2014 Karbon jest sztywniejszy od aluminium. Mufa suportu nie rusza się tak jak w aluminium, przez co efektywniej można przenieść siłę nóg na koła. Dobry karbon jest sztywniejszy a zarazem tłumi lekkie drgania poprzez odpowiednie ułożenie włókien karbonu. Rower na karbonie jest troszkę lżejszy więc na podjazdach powinno być lepiej niż aluminium. Jednak różnica jest mała. Czy 27,5 czy 29 to chyba kwestia upodobań i Twojego wzrostu.
dejf Napisano 22 Sierpnia 2014 Autor Napisano 22 Sierpnia 2014 a jak widzicie Panowie poniższy pomysł? http://allegro.pl/rower-mtb-canyon-i4534807870.html czy w ogóle warto kupować rower używany?
turysta Napisano 22 Sierpnia 2014 Napisano 22 Sierpnia 2014 Warto o ile go obejrzysz na żywo. Zdjęcia i opis roweru powalają
dejf Napisano 22 Sierpnia 2014 Autor Napisano 22 Sierpnia 2014 no pan sie specjalnie nie rozpisał zaczynając kolejny wątek w dyskusji: na co zwracać uwagę przy zakupie używanego roweru?
dejf Napisano 23 Sierpnia 2014 Autor Napisano 23 Sierpnia 2014 A takie cudo? http://www.rowery-cube.pl/kolekcja-2014.php Mam okazję wziąć za pół ceny w Norwegii
Grizzli Napisano 24 Sierpnia 2014 Napisano 24 Sierpnia 2014 Co z ghostem bylo nie tak ze odpusciles? Wiedzy w temacie zawieszen nie mam zbyt duzej ale widzialem ten rower na zywo i robi barfzo solidne wrazenie.
beardman Napisano 24 Sierpnia 2014 Napisano 24 Sierpnia 2014 Od kilku już lat używam fulla od ghost'a z czterozawiasem i bardzo przyjemnie się mi na nim śmiga. Gdybym obecnie zmieniał rowerek to Ghost byłby na pierwszym miejscu rozważany. Aczkolwiek porównanie mam jedynie do jednozawiasu od KTM-a i I-drive od GT, więc nieduże. Ale z tych trzech rozwiązań czterozawias najbardziej mi odpowiada. Pozdrawiam
dejf Napisano 24 Sierpnia 2014 Autor Napisano 24 Sierpnia 2014 Ale które cudo dokładnie? http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/mtb_650b_full/cube/37979/fritzz_160_hpa_race_27_5 jestem w norwegii i jest dobra cena na to cudo tylko, że to już bardziej enduro maszyna, podjazdy to bedzie męka...
tobo Napisano 24 Sierpnia 2014 Napisano 24 Sierpnia 2014 Zależy od tego czym jeździłeś/jeździsz i gdzie będziesz tym nowym jeździł.
dejf Napisano 24 Sierpnia 2014 Autor Napisano 24 Sierpnia 2014 leśne tereny okołomiejske oraz sporadyczne wypady w sudety/tatry... ...ale prawda jest taka, że 60% czasu to będzie ścieżka rowerowa asfaltowa lub szutrowa...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.