Mod Team Puklus Napisano 6 Stycznia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 Ja tez uzywam łatek ale ich nie kleje tylko wulkanizuje spora temperatura. Moim zdaniem duzo lepiej sie trzymaja. Minus taki ze na trasie cieżko o taki zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wismat Napisano 14 Marca 2010 Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Taka łyżka będzie odpowiednia? http://www.allegro.pl/item942664690_pancerna_serwisowa_lyzka_do_opon_michelin_tanio.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 14 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Będą ok, ale weź lepiej takie z możliwością zaczepienia o szprychy. Czasem taka możliwość przydaje się. Takie łyżki ma na przykład Pedros. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wismat Napisano 14 Marca 2010 Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 (edytowane) Zaczepienie do szprychy? Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Tu jest większy wybór. Którą da się zaczepić o szprychę? http://www.twenga.pl/dir-Sport,Rowery,Lyzka-do-zdejmowania-opon pozdr. Edytowane 14 Marca 2010 przez Wismat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 14 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Łyżki Pedros Takie mam i używam, łyżki praktycznie niezniszczalne. Przy zdejmowaniu opony używamy dwóch łyżek. W związku z tym gdy włożymy jedną łyżkę pod oponę dobrze jest ją jakoś trzymać by móc włożyć drugą i objechać nią oponę. Dlatego w tym właśnie celu w łyżkach do opon są haczyki do zaczepienia o szprychy, coby się nie nagimnastykować zbytnio, bo jak mi wiadomo człowiek trzech rąk nie posiada. Mam nadzieję, że jasno się wyraziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QauczuQ Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Zaczepienie do szprychy? Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi. zczepić da się taką która posiada taki chaczyk na końcu. Jest to potrzebne kiedy musisz korzystać z 2 łyżek. Wtedy jedną blokujesz poprzez zaczepienie pod szpryche właśnie o ten chaczyk i masz dwie ręce wolne a łyżka sie trzyma i odgina oponkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wismat Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Ok. Zamówiłem. Mam nadzieję, że będą dobre! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jelen Napisano 29 Maja 2010 Udostępnij Napisano 29 Maja 2010 5 stron tematu o tym jak zmienić dętkę. to na elektrodzie temat o zmianie żarówki to będzie miał pewnie ze 100 stron odnośnie żarówki, to: "Mój kumpel Gienek ma tylko jedną rękę. Mówi do mnie: - Idę wymienić żarówkę. Spojrzałem na niego, spojrzałem trochę dziwnie i spytałem: - To chyba nie będzie zbyt łatwe, co? - Dlaczego? - odrzekł zdziwiony - Mam rachunek." cytat z joemonster. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Night Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 Wiesz ja czasami jak czegos nie wiem lub nie umiem sobie wyobrazic to porotsu na www.youtube.pl wpisuje i czasami znajde to co chce a wracajac do tematu to polecam kupic lyzki do zdejmowania/zakladania opon jest to koszt w granicach 10-15 zl 99% ppewnosci ze nie przedziorawisz dobrej dętki przy zakladaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Cóż tema stary ale dopiero dołączyłem do forum. Jestem ciekaw jak się zakleja dętkę nie zdejmując opony jak to napisał Gromosmok na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 2 Kwietnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 Zalewa sie mleczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert88 Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Ja przebiłem dętkę najeżdzając kołem na pinezkę, zakleiłem ją i wszystko było dobrze ale po pewnym czasie z tego koła szybciej zaczęło schodzić powietrze niż z tego drugiego. co to może znaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qamal Napisano 8 Maja 2011 Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 Oznacza to, że kiepsko przykleiłeś łatkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juri95 Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 Powiem ci ze pytanie mnie zaskoczyło popatrz sobie na YT na pewno coś znajdziesz!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
powwer Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 Cóż tema stary ale dopiero dołączyłem do forum. Jestem ciekaw jak się zakleja dętkę nie zdejmując opony jak to napisał Gromosmok na początku. chyba tak, wyciągasz tam gdzie dziura jest, tylko ten kawałek [oczywiście, nie zapominając o spuszczeniu opony, bo nie wyciągniesz inaczej] , szorujesz papierem ściernym i dajesz lekką warstwę kleju SuperGlue, łatka na to, i czekasz chyba z 1' przytrzymując to mocno, wsadzasz z powrotem dętkę w oponę i pompujesz koło Ja przebiłem dętkę najeżdzając kołem na pinezkę, zakleiłem ją i wszystko było dobrze ale po pewnym czasie z tego koła szybciej zaczęło schodzić powietrze niż z tego drugiego. co to może znaczyć? może papierem nie przeciągnąłeś porządnie ? i brud się zawieruszył pod łatką i uniemożliwiło dobre wklejenie łatki w oponę a co za tym idzie, bum mogło nastąpić Wiesz ja czasami jak czegos nie wiem lub nie umiem sobie wyobrazic to porotsu na www.youtube.pl wpisuje i czasami znajde to co chce a wracajac do tematu to polecam kupic lyzki do zdejmowania/zakladania opon jest to koszt w granicach 10-15 zl 99% ppewnosci ze nie przedziorawisz dobrej dętki przy zakladaniu można i śrubokrętem - ktoś tak napisał albo czymkolwiek co się ma pod ręką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartlomiej15 Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 Witam Czy mogę użyć Butaprenu zamiast specjalnego kleju do dętek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 Oczywiście, że tak bo dawniej to się tylko tym kleiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edo Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 Witam, mam pytanie jak wymienić dętkę a konkretnie jak ściągnąć koło z piastą planetarną SRAM T3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KchurtPMI Napisano 24 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 Trudnosc zmiany dedki jest uwarunkowana tylko tym jaka masz opone jezeli masz jedna z nowych wersji (lekkie) to wystarczy reka lekko skrzywic i same schodza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Weasly Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 (edytowane) Moje druciane oponki przy składaku to tylko łyżkami lub śrubokreem (; Edytowane 30 Lipca 2011 przez Weasly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpmis Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Ja przerobiłem z 6 oponek zwijanych i do żadnej mi łyżka nie była potrzebna tylko rękami. Odkopuje z jednego powodu ostatnio pokusiło mnie o zmianę hamulców na tarcze na starych obręczach. Od tego czasu zaczął się mój problem z dętkami pierwsza padła na serwisie wymieniona na nową minął może miesiąc a ja na tylne koło montuje już chyba 4 dętkę. Schodzi mi powietrze często pompuje i robi się dziura przy zaworach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 a co powiecie o specyfiku zwanym SLIME http://allegro.pl/uszczelniacz-detek-237ml-slime-2-kola-rowerowe-i1747546336.html jeszcze go nie mam ale z tego co widzę to zastępuje on zapasową dętkę, łyrzki, łatki, i co tam jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Dla mnie albo dętki i nic więcej, albo system bezdętkowy i wtedy uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 2 Sierpnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Slime to kiszka jest: http://www.velonews.pl/sprzet/testy/1409 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalbike Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) Mam pytanie w temacie dętki, choć niekoniecznie jeśli chodzi o zmianę. Mianowicie przejechałem ileś tam tysięcy na rowerze MTB ze slickami bez przebijania dętki. Dwa dni temu zmieniłem opony na pierwotne (Race King 2.2, zwijana, Protection). Wyjazd na rower, po 7km dziura. Dzień kolejny, wyjazd, dziura. Jazda tylko i wyłącznie po równym asfalcie. Za pierwszym razem dziura z przodu, następnie z tyłu. Z pewnością na nic nie najechałem, dętki pękały przy wentylu. Czy podpowiecie jaka może być tego przyczyna? Zdjęcia zamieszczam poniżej. Ciśnienie zalecane w oponie to 4,5 bara. Manometru nie mam w pompce, wiem, że pompuje maksymalnie do 6 barów, ale nie pompowałem do oporu. Ani obręcz (otwór na zawór), ani opaska nie są ostre, by przecięły dętkę. Wcześniej jeździłem na Schwalbe Durano 1.3" i tutaj pompowałem do oporu czyli do 6 barów, przy zalecanych max 6,5 i ani razu dętki nie łatałem. Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez michalbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.