Archangle Napisano 13 Sierpnia 2014 Napisano 13 Sierpnia 2014 Witam was serdecznie, tak jak w temacie mam zamiar przerobić mojego Krossa Hexagona V3 (http://www.bikekatalog.pl/2009/rowery/570/woj:4/). Chodzi mi tylko o zmiane przedniego amortyzatora na sztywny widelec i opon na szosowe, najchętniej cienkie. Nie znam się na tym i prosiłbym o jakieś linki do produktów, albo wskazówki co wybrać. Pozdrawiam!
seraph Napisano 13 Sierpnia 2014 Napisano 13 Sierpnia 2014 Jeśli włożysz sztywny widelec to główka ramy z kierownicą poleci w dół o parę centymetrów i może Ci się zrobić nie wygodnie i zmieni się prowadzenie roweru. Do tego opadnie suport i raczej odradzałbym pedałowanie w ciasnych zakrętach. Chyba, że włożysz sztywny widelec z kołem 28' - da się tak jeździć Druga sprawa, że Twój obecny widelec jest praktycznie sztywny i przy wymianie zyskasz tylko na masie Jeśli chodzi o szosowe opony do kół 26' to Maxxis Detonator lub taniej Kenda Kwest, Kenda Kontender przy czym ta druga jest wyraźnie lżejsza, ale nie bardzo nadaje się na mokry asfalt. Rozmiar 26x1,25 powinien być optymalny i na pewno pasować na Twoje obręcze.
Archangle Napisano 13 Sierpnia 2014 Autor Napisano 13 Sierpnia 2014 W takim razie będę się czaił na inny amortyzator, bo ten mój nie nadaje się do niczego. Ciekną uszczelniacze i zrobił się sporawy luz- dlatego pomyślałem o widelcu. Ten co mam to jest sunstar XCR i według mnie jest raczej tandetny. Jeśli chciałbym grubsze slicki te: http://allegro.pl/opona-26-x1-95-kenda-k90-slick-rowertak-i4497092557.html będą odpowiednie?
seraph Napisano 13 Sierpnia 2014 Napisano 13 Sierpnia 2014 Sunstar XCR To jak ja mam Suntour XCR to prawie to samo Opony OK chociaż o tej szerokości slicka to osobiście wziąłbym Kenda Khan, bo mają boczne klocki. Na opory toczenia to nie wpływa, a jakby co to i w terenie się pojedzie. Jak uważasz:)