ralfbutton Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Dojeżdżam do pracy w jedną stronę 21km. Z tego 20 to asfalt, 1 km droga gruntowa - dość dziurawa. W rowerze mam od nowości Schwalbe Nobby Nic 26x2.1 zwijane ważące niewiele ponad 500g szt Na tych oponach bez problemu robie na asfalcie 50km ze średnią >25 Zastanawiam sie czy w zwiazku z tym, że większość jeżdżę po asfalcie to zmiana Np na jakieś semi slick ulżyła by mi w jeździe? Dodatkowo kilka razy w mcu śmigam z kumplami po lesie, bez wielkich szaleństw. Wiem że na te wycieczki nie chcialoby mi sie za każdym razem zmieniać opon Czy mając do wydania 200 zl mogę zmienić gumy na lepsze do mojej jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jogi109 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Smart sam, ew Race King . Będziesz zadowolony, a w 150 powinieneś się z dętkami zmieścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 dobrym wyborem będą Race Kingi,ale koniecznie 2.2 szerokości. Zapewnią Ci sporo komfortu,na asfalcie będą przyjemnie iśc,a w terenie bez błota też dadzą sobie dobrze radę. Jeśli jeździsz częściej niż kilka razy/mieś w terenie to możesz wrzucić x kinga na przód. jeśli jeździsz tylko po suchym możesz poszukać thunder burtów czy furiousów,ale te wymagają niezłej techniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralfbutton Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 A co myslicie o Michelin Wildrace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Ten Wildrace'r to jakaś poprawa względem kNobby NicKa, ale moim zdaniem niewielka. Ja mogę polecić Race King, w zeszłą niedzielę dzięki niskim oporom toczenia pozwoliły mi zaliczyć całość wycieczki 275 km (sic! 200 km teren), naprawdę lekko się toczą i mają jako taką przyczepność w terenie (trzeba uważać na piachu oraz w ostrych zakrętach pokonywanych agresywnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralfbutton Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Ok, dzięki za podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.