Puszka Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Witam. Prosze o porade w doborze opony.Obecnie mój rower jest wyposażony w opony Smart Sam 2.1 Opony są prawie nowe bo mało jeździłem.Niestety podczas wchodzenia w zakręty przy pochyleniu opona strasznie pływa i jazda staje się mało komfortowa i tył jakby miał odjechać. W opony nabite jest ok 3 psi boje się wiecej aby nie przebić.Mam wrażenie że ścianki opony sa strasznie miekkie i podatne własnie na bujanie,mimo że niby mało sie uginaja. Obreczę wygladaja na strasznie waskie do tych 2.1 Czy mam nabić wiecej wiatru czy szukać nowych twardszych opon?Może węższych?Szerszych? Na starym rowerze który miał Race Kingi chyba tego nie było. Jeźdze głównie po ubitych scieżkach oraz mieście.Przebiegi dzienne na obecna chwile po 30-40 km i stale rosną Obrecze to Alex Ace 18 a moja waga to niestety 135kg przy 192cm wzrostu.Było 158kg wiec nie gderać bo robie z tym co moge... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Schwalbe Big Apple 2.35, opony z dużym balonem, slicki, do jazdy po asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shuvv Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 W opony nabite jest ok 3 psi boje się wiecej aby nie przebić Albo jestem tępy albo nie napisałeś cyferki. 3 psi = 0,2 atmosfery. Boisz się przeładować? Przy jednej atmosferze nie mogłem jeździć.Przypuszczam, że ta opona chyba ma podobny zakres ciśnień jak Rocket Ron czyli 2 do 4 atmosfer.Trzeba sobie wyczuć zakres optymalny. U mnie jest to 3 atmosfery z tyłu i 2,5 z przodu na WTB Velociraptor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puszka Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Tyle ze mam wrazenie ze to bedzie za duzo do tych obreczy.Juz 2.1 wyglada dziwnie Przepraszam chodziło mi o 2,5 atmosfery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinek1992 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Kup jakieś najtańsze drutówki i ładuj prawie na maxa Ja miałem kende khan i miała max 4,0 a ja zawsze ładowałem 3,5 dlatego dobrze mi się jeździło dopóki coś się z oplotem stało i opona zaczęła bić ale i tak zrobiłem na niej 2k km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puszka Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 W domu stoi stary wheller mojej kobitki i tam sa jakies 1.9 no name i mam wrażenie że ich boki sa nieporównywalnie twardsze niz moje w SS oraz sa o 1,3 niższe niz te SS u mnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Bo prawdopodobnie opona ma grubsze ściany. Zdejmij obie i zważ jeśli masz możliwość, jeśli jest węższa i waży więcej od Twojej to wiele tłumaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puszka Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Na 99 % tak jest czyli mam szukac ciezkiej opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yotomeczek Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Zawsze można pomyśleć o szerszych obręczach - szersza opona nie będzie się tak podwijać Ja do Big Apple mam obręcz o szerokości wewnętrznej 26mm a i tak wygląda na wąziutką przy tej oponie (58mm szerokości po napompowaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinek1992 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Ciężka opona- Prosze bardzo. Kenda Khan wersja antyprzebiciowa wersja:28x1,75(700x45C) UWAGA! ponad 700g Później masz opony chyba tylko do dh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.