Skocz do zawartości

[Rękawiczki] z całymi palcami czy bez ? I w ogóle jakie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W związku, że ścierają mi się moje stare rękawiczki, muszę sobie kupić nowe. W kwestii rękawiczek jestem kompletnym laikiem i nie wiem co wybrać :P.

Jeżdże wiosną/latem/jesieniom - zwykła jazda MTB/XC/Street, i chce jakieś dobre, uniwersalne rękawiczki.

I tu pojawia się moje pytanie - Z palcami czy bez ?

Jak się rozwinie dyskusja i wyłonimi lepszy rodzaj to dopiero wtedy podam cene, bo z palcami są o wiele droższe, a bez tańsze :P.

pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

ja właśńie zakupiłem na allegro takowe:

http://www.allegro.pl/item111528316_bolid_...i_rowerowe.html

rękawiczki świetnie wykonane , na ale czemu się dziwić to w końcu Bolid, moje wcześniejsze bolidy wytrzymały chyba 3 lub nawet 4 sezony!!!! i nadal nadają sie do jazdy pomimo kilku nowych otworów wentylacyjnych:)

dzisiaj miałem pierwszą jazdę w nowym nabytku i bardzo sobie chwalę , materiał wysokiej jakośc na palcach i kostkach oczywiscie przewieny, frotka wszyta na kciuku bardzo pomocna przy obcieraniu potu z czoła, a część chwytowa idealnie dopasowana do anatomii. Jedynym małym minusem jest zbyt krutki rzep, no ale w sumie mija łapa teżnie jest chuda.

Poprostu polecam Bolida, ja jestem wierny tej marce i będę wierny aż do smierci

ps. co ciekawe przesyłka z rękawiczkami przyszła do mnie z Francji prosto od producenta.

Mam oto takie rękawiczki Shimano Xtr Performance z długimi palcami Kupiłem je bo w krótkich ślizgały mi sie palce na gripach jak byly spocone. Jeżeli chodzi o wentylacje nie widze wiekszej różnicy miedzy długimi a krótkimi palcami. Pot dobrze się wchłania. Jeżeli krótkie rękawiczki masz dobrze przyległe do dłoni to z wentylacji są nici, bo i tak poci ci się większość dłoni.