Miasekk Napisano 6 Sierpnia 2014 Napisano 6 Sierpnia 2014 Witam jestem komplentym amatorem jeśli chodzi o rowery i osprzęt. Wczoraj doszedłdo mnie kands maestro 2013, niby wszystko wyregulowane, lecz w czasie jazdy zgubiłem gdzieś jeden z przednich klocków hamulcowych Nie mam pojęcia czy mogą być 2 różne klocki hamulcowe, ani czy do tego roweru muszą być specjalnie, dlatego prosiłbym o poratowaniem jakimś linkiem, które hamulce są tanie i bez problemu mógłbym je wsadzić do mojego roweru.
hadess Napisano 6 Sierpnia 2014 Napisano 6 Sierpnia 2014 Idz do sklepu rowerowego i kup klocki do hamulców v-brake i po sprawie. np http://allegro.pl/shimano-klocki-do-v-brake-y8bm9803a-i4455562127.html Najlepiej załóż jednakowe bedzie wyglądało tak jak ma wyglądać i nie bedzie problemów z hamowaniem...
Miasekk Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Napisano 6 Sierpnia 2014 A czym się różnią hamulce mtb od innych? bo na niektórych klockach widze napis v-brake mtb.
hadess Napisano 6 Sierpnia 2014 Napisano 6 Sierpnia 2014 Od tradycyjnych rowerowych hamulców szczękowych różni się konstrukcją ramion zaciskających szczęki. Lepiej kup zwykłe.
Miasekk Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Napisano 6 Sierpnia 2014 Czyli w sklepie rowerowym wystarczy powiedzieć, że chcę kupić klocki hamulcowe v-brake?
copone Napisano 6 Sierpnia 2014 Napisano 6 Sierpnia 2014 Posiadają geometrię pozwalającą na oczyszczanie klocków z błota w cZasie jazdy i w teorii przeznaczone są na trudniejsze warunki niż treking. Śmiało możesz je montować do maestro
hadess Napisano 6 Sierpnia 2014 Napisano 6 Sierpnia 2014 Tak jak jeżdzisz po terenach itp to posłuchaj kolegi wyżej , a jeśli nie to kupuj zwykłe ( tańsze )
Mod Team Puklus Napisano 6 Sierpnia 2014 Mod Team Napisano 6 Sierpnia 2014 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b regulaminu - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany