Qnieteq Napisano 5 Sierpnia 2014 Napisano 5 Sierpnia 2014 Witam, proszę o pomoc ponieważ nie wiem co robić Posiadam rower Kross Hexagon V6 z 2008 roku. Do wymiany w nim były by następujące rzeczy: Przerzutka Tylna, Kaseta, Łańcuch (Te rzeczy to na 1000%) Dalej: Są lekkie luzy na supporcie, amortyzator rusza się (te dwie rurki ,które się w nim chowają, ruszają się przód-tył) i coś z niego cieknie (takie brązowe), Luz czy coś takiego na pedałach no i chyba tyle, ale i tak trochę sporo Rower mam od 2008 roku i nic nie było w nim wymieniane więc chyba miał prawo się "skończyć". No i teraz pytanie do was czy remontować ten rower? Czy może kupić nowy do 1000 zł? Rower kupiłbym w zimie bo teraz już się za bardzo nie opłaca a liczę ,że w zimie będą wyprzedaże 2014 rocznika. Pozdrawiam i liczę na pomoc PS: Tu jest link gdzie znajduję się specyfikacja roweru http://archiwumallegro.pl/kross_hexagon_v6_15_wysylka_gratis-930563901.html
Roonin Napisano 5 Sierpnia 2014 Napisano 5 Sierpnia 2014 Jak masz wydać na jakieś gó..o tysiąc złotych to zdecydowanie lepszy użytek zrobisz z tych pieniędzy remontując ten. Za tysiac złotych to sobie można dobre koła kupić a nie rower. Amortyzator na pewno do wymiany i on pewnie zje większość twojego budżetu ale dzięki temu jest szansa że za jakiś czas będziesz miał rower a nie kolejnego nic nie wartego klamota.
Cruiser Napisano 5 Sierpnia 2014 Napisano 5 Sierpnia 2014 Te podzespoły o których piszesz nie są bardzo drogie prócz oczywiście amorka.Jeśli to XCR to jak na rower w tej cenie nie jest taki zły tylko nie wiadomo w jakiej jest kondycji ,jeśli ma duże luzy to uszczelki z gąbkami będą do wymiany plus cały serwis z wymianą oleju i smaru..Serwis reszty roweru też nie będzie strasznie drogi więc jeśli nie jest to w opłakanym stanie to warto go przywrócić do życia.
Roonin Napisano 5 Sierpnia 2014 Napisano 5 Sierpnia 2014 Ale jak ma luzy to starego XCR-a nie opłaca sie reanimować. Wymieni uszczelki a co z luzem? lepiej poszukać nowego amora.
Cruiser Napisano 5 Sierpnia 2014 Napisano 5 Sierpnia 2014 W sumie dokupywanie tulei mija się z celem , za parę stówek można znaleźć już sensowny amorek.
Qnieteq Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Napisano 6 Sierpnia 2014 Ile mógłby wynieść serwis jeśli zawiózł bym im części a oni by tylko zmontowali? Może ktoś z Lublina to poleci jakiś serwis, bo nigdy w żadnym nie byłem Polecicie może jakiś amorek? Jakiś inny czy może taki sam? Co sądzicie o ogólnej specyfikacji, kupić takie same części tzn, przerzutki itp. Bo w tym rowerze nie było nic wymieniane od 2008 roku!! A lekko nie miał Jak bym miał kupować to może Kross Hexagon v1?
Cruiser Napisano 6 Sierpnia 2014 Napisano 6 Sierpnia 2014 Amorek w tym KH V1 to śmieć , lepiej wyjdziesz na modernizacji starego sprzętu ponieważ ten Hexagon V6 będzie lepszą bazą..Amortyzator możesz kupić na forum używkę z dobrych rąk , jakiegoś XCRa albo starszego RSa. Resztę w jakimś sklepie internetowym lub allegro by było tanio i jedna wysyłka.
Roonin Napisano 6 Sierpnia 2014 Napisano 6 Sierpnia 2014 Ile mógłby wynieść serwis jeśli zawiózł bym im części a oni by tylko zmontowali? Może ktoś z Lublina to poleci jakiś serwis, bo nigdy w żadnym nie byłem Polecicie może jakiś amorek? Jakiś inny czy może taki sam? Co sądzicie o ogólnej specyfikacji, kupić takie same części tzn, przerzutki itp. Bo w tym rowerze nie było nic wymieniane od 2008 roku!! A lekko nie miał Jak bym miał kupować to może Kross Hexagon v1? Bikeboys ul, Gliniana. Jak to jezdzi jeszcze to pojedz do nich tym rowerem to ocenią i powiedzą co jest do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.