Najol Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 Witam, otóż chciałbym u was się poradzić, ponieważ jestem kompletnie zielony w tych tematach. Posiadam w piwny stary klasyczny rower szosowy, nie mam pojęcia jakiej firmy. Otóż są na nim obręcze 23-622 noname oraz szytki stare również noname. Szytki niestety już do niczego się nie nadają i tu moje pytanie. Ponieważ chciałbym jeździć nie tylko po szosie, ale też czasem po chodniku, w jaki sposób wymienić te obręcze na obręcze oponowe i jakie opony+dętki dokupić dla początkującego? Tzn mam na myśli to, że jakie wymiary powinna posiadać takowa obręcz i jaką polecacie? Mój budżet nie jest za wysoki, więc raczej obręcze kupiłbym używane, a opony + dętki z tańszych i wytrzymalszych egzemplarzy. Różnica kilku km/h dla mnie nie robi różnicy, więc proszę nie patrzeć na wagę. Z góry dziękuję państwu za pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 Wg mnie sensowniej byłoby kupić całe nowe - gotowe - koła. Do obecnych szprych/nypli musiałbyś dobrać obręcz odpowiedniej wysokości tak by szprychy nie były za długie ani za krótkie. Używane obręcze? Musiałbyś być pewien ich stanu i właściciela. Przy wymianie obręczy zapłacisz za przeplot - cena zależna od serwisu i miasta. Stare nyple i szprychy mogą nie znieść ponownego naciągu. Pytanie jaki masz maksymalnie budżet na to rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Najol Napisano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 Maksymalny budżet około 200zł, chyba że coś poważnego trzeba by zrobić, wtedy bym wyłożył więcej. Czyli sugeruje pan żeby kupić gotowe koło? Mógłby pan polecić jakieś egzemplarze? Opony i dętki również mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...