Skocz do zawartości

[kupno] szosa na początek

MarciN22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, przymierzam się do kupna mojej pierwszej w życiu szosy. Trafiłem na allegro na takie coś, cena minimalna to 500zł i nie wygląda żeby poszło za więcej, ale nie znam się i nie jestem w stanie ocenić czy warto kupić taki rower, czy nie będzie wymagał dużego doinwestowania (na początek pewnie koła). Dlatego prosiłbym o poradę, brać czy szukać czegoś innego. Rozmiarowo rower dobry. 

http://allegro.pl/show_item.php?item=4459606861

a jeszcze trafiłem na takie coś w podobnej cenie 

http://allegro.pl/rower-szosowy-bdb-stan-po-kapitalnym-remoncie-i4477736410.html

Któryś z nich warty uwagi? :)

Jaki masz wzrost ?

Istotnie cena całkiem spoko, bardzo dobry osprzęt ale nie wiadomo jaki przebieg i w jakim to rzeczywiście jest stanie.

Właśnie czego takiego bym szukał, na osprzęcie min, tiagra i klamko-manetkach, coś bardziej współczesnego. 

Myślę ze 560 to minimum, do tego też dochodzi długość rury poziomej, różne ramy mają inne wymiary tych rur, wszystko zależy od tego co preferujesz, kupisz za mały to Cie mogę np. boleć plecy.

Musisz jak już coś znajdziesz się przejechać, sprawdzić czy Ci pasuje.

Pisałem o Tiagrze bo sam bym celował w taką grupę ale przecież nie wszystko musi być Tiagry, Sorę łatwiej dorwać w podobnych pieniądzach.

Ja np. mam Haibike w rozmiarze 560,182 cm i mostek  130 mm, jest mega zwinna ale czasem  strasznie wierzga z racji sowich wymiarów (górna 545), jest nerwowa ale szybka na serpentynach, rondach itd. 

Myślę że gdyby miała jeszcze ze 2.5-3 cm dłuższa było by idealnie:)

Oczywiście nie chodzi tylko o ten wymiar jednak gdyby rura była dłuższa to i rower byłby stabilniejszy, mniej odczuwalne by były nierówności na drodze.

Może jeszcze inaczej jeśli jest to twoja pierwsza szosa to może najpierw przejedź się na jakiejś, pożycz od kolegi i sprawdź czy w ogóle Ci podejdzie