Exodiss Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 Witam, potrzebuje pilnej opini osoby która się zna, jestem początkującym rowerzystą i chcę kupić bardzo tanio szosówkę. Znalazłem : http://allegro.pl/show_item.php?item=4435691213 Chciałbym wiedzieć czy warto kupić ten rower i jak tak to do jakiej ceny, jestem w stanie odebrać go osobiście dlatego tak bardzo zależy mi na czyjejś opinii. Byłbym bardzo wdzięczny, mam jeszcze 2 godziny. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 ma koła 27" więc będziesz miał trudniej z zakupem opon ponoć na ebayu można kupić czy warto jak lubujesz się w rowerach retro to za tą sumę tak ale będziesz musiał troche w nią zainwestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exodiss Napisano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 Stwierdziłem że na razie będę szukał dalej, lubie stare rowery ale własnie ze względu na 27 cali trochę mam mieszane uczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stepchen Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Pozwolę sobie odkopać. To co napisał kolega rodszyld to bzdury, opony 27' 1/4 można bezproblemowo dostać na allegro czy na jakimś placu i to nie tylko chinki, ale też bardziej markowe schwalbe/kendy. Inna kwestia to sam rower który podrzucił kolega w linku, pospolity mistral/pasat/orkan. Nic ciekawego, ciężki, zniszczony, absolutnie nie wart ceny za który został sprzedany. W tym przedziale cenowym myślę że bardziej warto szukać jakiejś zagranicznej kolarki na kołach 28, bo taki romecik to taka kolarka/rower miejski dla każdego, ew dociułać na jakiegoś Huragana/Jaguara i należycie go odnowić, a to już spore koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...