MokryxD Napisano 26 Lipca 2014 Napisano 26 Lipca 2014 Cześć, Z racji, że moje Saguaro kevlar dostały już trochę po tyłku i nie chcą się uszczelniać myślę o zakupie nowych opon. Muszą być wykonane w technologii Tubeless Ready czy jak to poszczególni producenci zwą. Z obecnych Saguaro jestem zadowolony, ale ja skały czy mokre warunki trochę brakuje im przyczepności. Moje wymagania: - dobre trzymanie (na poziomie Saguaro, może trochę lepiej na skałach) - wytrzymałość (Saguaro jest katowane w górach, na maratonach, często lubię pojeździć po skałach, przyblokować koło itp. Jednak jeżeli miałbym stracić trochę na trwałości, a zyskać na przyczepności jest to akceptowalne) - niski opór (nie większy jak na Saguaro i to jest świętość) Będą założone na obręcze 19mm DT XR 4.2D, które to już trochę przeszły, nie są w idealnym stanie i muszą się na nich uszczelnić, z przodu 2.2 ew. 2.3 to max, z tyłu 2.0 max. 2.1. Myślałem o zestawach - Saguaro 2.2 TNT/Saguaro 2.0 TNT - Gato 2.1 lub 2.3 TNT (dość ciężkie jest 2.3)/ Saguaro 2.0 TNT - Nobby Nic Pace Star 2.25 TL-Ready/Racing Ralph 2.1 Pace Star TL-Ready (NN na tyle ponoć bardzo szybko znika) Co możecie polecić, co odradzić?
Mod Team sznib Napisano 26 Lipca 2014 Mod Team Napisano 26 Lipca 2014 Gato szybko się ściera, Schwalby wytrzymałe nie są. Bierz Saguaro.
MokryxD Napisano 26 Lipca 2014 Autor Napisano 26 Lipca 2014 Też tak myślę, ale waga wersji TNT trochę mnie przeraża.
MartinH Napisano 26 Lipca 2014 Napisano 26 Lipca 2014 Spróbuj Maxxisa Ikona 2.2, ma bardzo niskie opory, po technicznych ściankach ze skałkami i korzeniami idzie jak wściekły. Trzymanie na suchym super, na mokrym da się przeżyć Trwałości się obawiałem na początku, ale mają za sobą już 4 wypady w góry i dają radę, a raczej nie jestem osobą która oszczędza opony
Mod Team safian Napisano 26 Lipca 2014 Mod Team Napisano 26 Lipca 2014 Też tak myślę, ale waga wersji TNT trochę mnie przeraża. To weź zwykłą, uszczelniają się i trzymają ok
MokryxD Napisano 26 Lipca 2014 Autor Napisano 26 Lipca 2014 Teraz mam zwykłe i właśnie tylnej za nic nie mogę uszczelnić. Wcześniej jeździła 1.5 miesiąca na mleku, a teraz za nic nie idzie tego wstrzelić. Do tego przód po 2 dniach zaczął puszczać powietrze wokół wentyla.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.