Skocz do zawartości

[rower] Rower crossowy lub trekkingowy


mati9810

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Chciałbym kupić rower trekkingowy lub crossowy. Ma się spisywać dobrze na szosie, ale także aby posiadał jakiś amortyzator, tak aby choć trochę byłoby można jechać po terenie. Chciałbym, aby miał hamulce V-brake i opony slicki lub semi-slick. Chciałbym przeznaczyć do 2500 zl

Napisano

rowery trekkingowe są cięższe od crossów bo sa przystosowane do przewożenia sakw więc do szybkiej jazdy po asfaltach się nie nadają nie pomogą im nawet opony slicki, crossy to usportowiony rower cos pomiędzy rowerem mtb a rowerem trekkingowym więc jak chcesz poszaleć trochę z szybkością to z tych dwóch tylko cross.

Jak chcesz z oponami slick lub semi-slick to będzie musiał sobie dokupić bo do nowych rowerów crossowych zazwyczaj i nie zakladają. Ale jak kupisz crossa w dobrej cenie to i na opony dobre Ci starczy

tu masz crossa z dobrymi oponami na asfalt i lekki teren   http://www.flowerbike.pl/product-pol-4586-Rower-miejski-MEDANO-Vanity-Vt-3-Dostawa-i-Zabezpieczenie-GRATIS-.html

 

z tańszych i dobrych to polecam  http://allegro.pl/kands-maestro-kola-28-alu-cross-100-alivio-i4415762561.html

i tego  http://allegro.pl/2014-spartacus-cross-shimano-alivio-blokada-skoku-i4427084394.html

 

Napisano

rowery Merida są bardzo dobre ale za tą cenę z tym osprzętem to porażka jeśli masz parcie na znana firme to kupuj ale pamiętej w kazdym rowerze markowym dopłacasz za logo firmy na ramie czasami to sa dośc spore kwoty :whistling:

Napisano

Świadomie. Uważam że w rowerze przede wszystkim na szose nie są mi potrzebne tarczowe. W obecnym rowerze mam hydrauliczne tarczowe. A jeśli się mi coś dobrego, w dobrej cenie trafi z tarczowymi to nie przekreślam.

Napisano

Oba bardzo ciekawe. Chyba faktycznie lepiej jakiś fitness. Bo na tym żeby amortyzator byl z blokadą to mi jakoś bardzo nie zależy.

Jeszcze jakieś propozycje?

Napisano

 

 

czy takim Fitnessem można wjechać na ścieżkę gruntowo-żwirową?
 

 

fitnessy mają opony szosowe więc na takie drogi nie pasują aczkolwiek czasami w do takich rowerów mozna założyć opony przełajowe ale najpierw trzeba sprawdzić czy takowe wejda między widełki a jak tak to w lżejszym terenie będzie można jeździć :thumbsup:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...