Rudy_Mundek Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 witam!mam problem.jezdzę na crossówce authora(prime).jestem dosc cięzki a przy dodatkowym obciązeniu sakwami i stanie polskich dróg tylna oś poprostu się wygina.myslałem o wymianie osi na jakąs lepszą jednak sprzedawca w sklepie rowerowym twierdzi ze na rynku dostępny jest tylko jeden model takiej osi.w tych sprawach jestem raczej laikiem więc proszę po rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grabo Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 prawdopodobnie masz wolnobieg z tyłu, a to oznacza wąskie rozstawienie łożysk z jednym łożyskiem położonym blisko środka osi. Najlepszym rzowiazaniem byłaby wymiana piasty na taką pod kasete, która ma szeroko rozstawione łożyska, co wydatnie zwieksza wytrzymałość ośki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikerman Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 Ja też bym sie przerzucił na piaste pod kasetke a mało tego bym brał piaste na łożyskach maszynowych.........przez to by sie zwiększyła wytrzymałość i jakość toczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witt2 Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 http://www.velo.com.pl/rowery2006/cross/cr...p?wybrany=PRIME tutaj jest specyfikacja tego rowerku piasty są nołnejmy wiec w sumie fakt potrzebna by była wymiana piasty na jakąś lepszą najlepiej maszynową i danie kasety w sumie z przełożeniem koszt takiej zabawy może wynieść (piasta ok 100 , kaseta z 50 i robocizna 50 i ew nowe szprychy jak by było potrzeba też koło 40 PLN) ok 200 PLN żeby było dobrze tak sie mi wydaje przynajmniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...