bochnia Napisano 20 Lipca 2014 Napisano 20 Lipca 2014 Witam, otóż zastanawiam się nad kupnem roweru crossowego, w oko wpadł mi Leader fox point pro, poprostu jego wygięcia ramy mnie urzekły. Osprzęt wydaje mi się sensowny, jedynie co mi nie pasuje to ta korba Acera i trochę słabe hamulce, ale wszystko można zupgraedować, byle by baza była solidna - jest? edit: link do roweru http://www.bikekatalog.pl/2013//rowery/992/Leader.Fox.Point.Pro/
rodszyld69 Napisano 20 Lipca 2014 Napisano 20 Lipca 2014 to rower crossowy to i hamulce powinny starczyć ale na nich nie jeździłem ja w swoim crossie mam V-brake Deore i mi starczają w zupełności ale mają juz swoje latka więc pora wymienić na LX a ten Leader jest z ubiegłego roku a więc i cena powinna byc odpowiednio niższa niż w tym katalogu ja bym tą korbę zajeździł a później wymienił na deore fc- M590
Tucznik Napisano 4 Października 2014 Napisano 4 Października 2014 Posiadam ten rower już około 1,5 roku. Bardzo fajnie się na nim jeździ, ale są też minusy: - tylny hamulec był dużo słabszy niż przedni, przy tym piszczy i skrzeczy, przez co unikam jego używania. Być może to kwestia mojego egzemplarza, wymiana klocków może pomóc, - wydaje dużo dźwięków, zwłaszcza szprychy - często pękają szprychy. Raz pękła bez większego powodu, a dwie szprychy pękły mi na wyprawie rowerowej z duzym obciazeniem na tylnym kole więc można mu wybaczyć. - po zablokowaniu amortyzatora, ten dalej lekko pracuje jednak ja rozpatruje to jako zaletę (np. przy niespodziewanej nierownosci) - mam niewygodną pozycję za kierownicą (za bardzo pochyloną), jednak to wina za dużej ramy 23" (na moje ~190 cm wzrostu) - przerzutki pomimo, że są LX super hiper extra deore to działają tak jak te najtańsze. Są niedokładne, standardowo trzeba zmieniać je np. dwie w tył i jedna w przód (mowa o przerzutce tylnej). - jest mało miejsca na opony - czyli jak będziesz chciał z niego zrobić bardziej terenowy rower to się nie uda bo nie zmieszczą się grube opony z bieżnikiem. U mnie dodatkowo są błotniki więc w ogóle nie ma mowy o niczym większym. Jakbym kupował rower jeszcze raz, zastanowił bym się nad crossem unibike w cenie 1500-2000zł (w jeździe nie odczułem ogromnej różnicy), w szczegolności jak Leadera chcesz kupić za 3000zł (zaczyna się okres na zniżki i polecam się targować). Ogólnie jestem z niego zadowolony i będzie mi jeszcze długo towarzyszył. Odbyłem z nim dwie długie wyprawy i oprocz tych szprych nigdy mnie nie zawiódł. Od początku posiadania nie wymieniłem w nim ani jednej dętki (co było zmorą przy poprzednim, starszym góralu) Pozdrawiam, Piotr
Bejker Napisano 4 Października 2014 Napisano 4 Października 2014 - tylny hamulec był dużo słabszy niż przedni, przy tym piszczy i skrzeczy, przez co unikam jego używania. Być może to kwestia mojego egzemplarza, wymiana klocków może pomóc*może zalałeś tarcze czymś ?- po zablokowaniu amortyzatora, ten dalej lekko pracuje jednak ja rozpatruje to jako zaletę (np. przy niespodziewanej nierownosci)*w każdym to ma miejsce bo inaczej po wjechaniu w dziure byłoby nieciekawie-- mam niewygodną pozycję za kierownicą (za bardzo pochyloną), jednak to wina za dużej ramy 23" (na moje ~190 cm wzrostu)*nie wydaję mi się żeby to był minus która wpływa na to że nie warto go kupować. wystarczyło wziąć dobry rozmiar-- przerzutki pomimo, że są LX super hiper extra deore to działają tak jak te najtańsze. Są niedokładne, standardowo trzeba zmieniać je np. dwie w tył i jedna w przód (mowa o przerzutce tylnej).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.